Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Description: Business Development Manager (Sales & Marketing Manager)
Industry: Personal Care & Beauty Products
Market: Malaysia
Main Responsibilities:
Business Development in the Malaysian Market
- Establish and maintain relationships with retail partners and key chains such as Guardian Malaysia.
- Develop online sales channels such as Shopee and TikTok Shop, manage marketing activities on these platforms to optimize revenue.
- Assess new business opportunities and propose strategies to reach target customers and expand market share in Malaysia.
- Analyze the market, study consumer trends, and competitive products to formulate relevant business strategies.
Sales & Marketing Strategy
- Collaborate with cross-functional teams to design and execute promotional programs, product launch events, and sales-boosting activities across channels.
- Manage and develop the sales team, plan targets, supervise and optimize sales performance.
- Work closely with product and marketing teams in Vietnam & lead Malaysia team to create content and campaigns tailored to local preferences and culture.
Brand Building and Social Media Activities
- Develop branding strategies to enhance brand awareness in the Malaysian market, especially on social media platforms.
- Manage social media activities, including content, advertising, and engagement on main channels such as Facebook, Instagram, and TikTok.
- Plan and execute influencer marketing activities, collaborating with suitable KOLs/KOCs to promote products.
- Measure, analyze, and report on the effectiveness of branding and marketing campaigns across different platforms, recommending improvements where necessary.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements:
- Experience: Minimum of 3-5 years in a similar role within the personal care, beauty, or FMCG industry. Experience in developing international markets is an advantage.
Skills:
- Strong business development skills, with the ability to establish and maintain good relationships with partners.
- Leadership and team management skills, along with efficient management of sales channels.
- In-depth knowledge of e-commerce platforms like Shopee, TikTok, and social media channels.
- Strategic thinking with a proven ability to build and implement effective marketing campaigns.
- Language: Proficient in English, with strong communication skills for an international environment.
Benefits:
- Professional, creative working environment, training to improve skills during work, many opportunities to assert yourself and advance in your career.
- Total income: from $2,000 - $2,500 (bonus and salary increase based on work performance, monthly evaluation, monthly bonus based on ability)
- You can return to Vietnam 4 times a year
- Receive housing allowance for travel and accommodation expenses (for Vietnamese from Vietnam)
- Provided laptops and other working equipment,...
- Enjoy full social benefits.
- Holiday and New Year bonuses according to regulations
- Internal purchasing policy specifically for employees.
- Excellent individuals and excellent managers will have their own bonus levels.
- Attractive income, worthy of energy, bonus based on work performance.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 2,000 - 2,500 USD
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi