Mô tả công việc
Developing and Executing Food and Beverage Strategy and Goals
• Works with direct reports to develop and implement promotions, food and wine pairings, menu items and presentations.
• Develops a food and beverage operating strategy that is aligned with the brand's business strategy and leads its execution.
• Ensures integration of departmental goals in game plans.
Leading Food and Beverage Teams
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings, staff meetings, culinary team).
• Works with direct reports to review business in house and potential business in surrounding area and troubleshoot potential challenges/conflicts.
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings and staff meetings).
• Reviews staffing levels to ensure that guest service and operational needs are met.
• Sets expectations and holds food and beverage leadership team accountable for demonstrating desired service behaviors.
• Provides feedback to employees based on observation of service behaviors.
• Utilizes employee feedback and an "open door" policy to identify and address employee problems or concerns in a timely manner.
• Communicates critical information gained from pre- and post-convention meetings to areas of responsibility.
• Estimate food, liquor, wine, and other beverage consumption in order to anticipate amounts to be purchased or requisitioned.
• Order and purchase equipment and supplies.
Maximizing Food and Beverage Revenue
• Reviews financial reports and statements to determine how Food and Beverage is performing against budget.
• Ensures cash control and liquor control policies are in place in food & beverage areas and followed by all related employees.
• Encourages calculated risk-taking to generate incremental revenue and deliver Savvy Service.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Creates an atmosphere in all food and beverage areas that meets or exceeds guest expectations.
• Reviews comment cards, guest satisfaction results and other data to identify areas of improvement.
• Strives to improve service performance.
Managing and Conducting Human Resource Activities
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.
• Conducts annual performance appraisals with direct reports according to Standard Operating Procedures.
• Communicates and executes departmental and property emergency procedures.
• Hires food & beverage leadership team members who demonstrate strong functional expertise, creativity and entrepreneurial leadership to meet the business needs of the operation.
• Ensures new hires participate in the department's orientation program and receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.
• Establishes guidelines so employees understand expectations and parameters.
• Ensures employees receive on-going training to understand guest expectations.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 6 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 4 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)