- Customer Insight:
- Organize to find and exploit effectively potential customers for CBC:
- Analyze market potential, build relationships with organizations, associations, state management agencies in charge to find potential customers in line with the development orientation of CBC
- Organize to exploit effectively potential customers developed by CBC and/ or distributed by CIBG
- Products and Price:
- Design product solutions and pricing policies to meet the needs of customers / groups of customers at CBC
- Organize and deploy activities to update CIBG products, policies and business programs in accordance with CIBG's orientation at CBC
- Sales and service:
- Implement and supervise the implementation of customer care policies and programs at CBC
- Develop business plans, deploy and manage CBC activities according to CIBG's direction from period to period in order to effectively implement business plans and objectives.
- Coordinate, supervise, directly/supportly, monitor, analyze, periodically evaluate and effectively implement the business objectives of CBC's department and employees.
- Service quality management:
- Implement and supervise to ensure effective implementation of regulations on service quality standards of CBC and CBC employees.
- Regularly check and supervise service quality for CBC departments / employees, especially positions in direct contact with customers.
- Make plans periodically to contact and communicate with customers to obtain opinions and improve the service quality of CBC
- Risk management
- Urge and remind CBC's employees to fully and effectively control the credit quality at CBC
- Tightly control problem debts, coordinate in handling problem debts
- Participate/support in checking the customers' actual use of capital issued credit at CBC according to regulations.
- Implement and promote a culture of compliance và manage operational risk at the unit
- Lead as an example
- Direct and help to establish principles and priorities in risk management
- Coordinate with relevant units, assess, execute and monitor operational risks at the unit
- Report immidiately incident;
- Operation
- Manage, ensure that the activities of employees at CBC strictly comply with the regulations, procedures, instructions ... related
- Approve / propose approval and sign contracts and documents related to CBC activities within authorization
- Approve / propose approval of financial expenditures within the scope of authority
- Effective management
- Effectively manage the CBC's customer portfolio according to TCB's guidelines, regulations
- Strictly manage the CBC's business results and performance compared to the assigned targets
- Other jobs: ther duties assigned by the Regional Director, Regional CIBG Director
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand và communicate relevant HR offerings to team members.
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Minimum of 8+ years in the field of sales, management and sales promotion in banking and finance for corporate customers, at least 4 years experience in management position
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi