Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Licensing management
- Research, seek for management’s approval and contract with vendors for planning approval, construction permit, environment protection license.
- Coordinate with vendors to apply for planning approval, LURC, Investment license, construction permit, construction drawings, firefighting appraisal and completion acceptance, environment protection license.
- Being contact window between company and authorities.
- Liasing with other teams to complete the project.
2. Project planning and execution:
- Discuss with the BOD about the development orientation of upcoming projects (Location, Form (independent or joint venture,...), capacity, expected progress, authorities contact point, ...);
- Building initial project information proposal;
- Creating a Master Schedule/General Plan, which includes specific work items (divided into different phases of the development of a project);
- Ensure a logical plan, full of necessary items, outlining the resources and costs allocated in the project.
3. Project stakeholder management and resource management:
- Coordinating company resources as well as external contacts (Government agencies; Consulting services; ...) to meet the requirements set out in the project development stage;
- Communicating with upper management to develop the strategic program and project goals/progress;
- Management of project resources to meet project milestones;
- Align the various teams/team members’ expectations and deliverables to the needs of the project;
- Report weekly to BOD on the progress of the project;
- Handle arising incidents (if any) that occur during the project development phase;
- The PM needs to be the central contact person, helping the parties understand the information and requirements of each stage in the project, and ensuring the project progress smoothly.
4. Manage project budget, schedule and quality:
- PM should always closely follow up to ensure the project is on schedule, completed within the intended time and budget;
- Monitor budget spending, ensure optimal spending resources or detect early signs of budget waste and promptly handle them.
5. Managing project risks and conflicts:
- If there is a problem that needs to be changed in the project, then the PM needs to be the main handler, then the PM will work with the leader, customers and team members to finally make the decision to resolve;
- Perform other related tasks as directed by BOD...
Yêu Cầu Công Việc
- Familiar with CAD/3D design software.
- Proficient English skills, both written and spoken
- Fast learner, Independence, passion for Project Management
- Strong research and organizational skills.
- Strong negotiation and communication skills
- Good time and task management skills.
- Have excellent planning and reporting skills.
- Outstanding problem-solving, and analytical/ observation skills.
- Self-motivated with a results-driven approach
- Aptitude in delivering attractive presentations
- Exceptional Knowledge of excellent project management, including estimating, planning, organizing and leading.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Thời gian thử việc: 60 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
Premium Private Health Insurance (Bao Viet Insurance)
13th-month salary
KPI bonus (based on business performance)
Regular training, company team building, birthday - holiday bonus, happy hour
Yearly salary review
Annual health check-up
Other welfare is in accordance with Vietnam labor regulations - Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi