Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi