Mô tả công việc
Develop, update, and maintain testing standards and procedures;
Prepare test strategies and coordinate the preparation of test plans to fulfill testing requirements;
Define product test cases and criteria for acceptance;
Responsible for Functional Requirement Specification (FRS), Integration Test, User Acceptance Test (UAT), User Manual & User Training, Requirement Change Request and related items in all phases of the system development life cycle;
Timely and accurate completion of manual testing as required including regression, system integration and ad hoc testing;
Resolve testing process questions/issues;
Develop and execute testing scripts to automate tests;
Determine time estimates and resolve issues promptly;
Responsible for test environment setup and configuration;
Complete defect reports and verify any fixed issues that are completed.
Yêu cầu công việc
Good sense in locating bugs and QA processes;
At least 5 years of hands- on experience in Quality Assurance (QA) or Software Testing, with a strong background in both manual and automated testing.
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration, or a related discipline.
Excellent English communication skills.
Hands- on experience in test scheduling and test plans and knowledge of testing tools and software QA methodologies;
Nice to have:
Proactive and independent thinker but good team player;
Good command of written and spoken Mandarin.
Excellent attention to detail;
Good time management and communication skills;
Experience in managing and coaching QA team is an advantage.
Self- starter with the ability to work multitask and under pressure;
Personal Characteristics:
Methodical and organized.
Curious and driven to learn.
Works well both independently and collaboratively.
Excellent communication skills & leadership.
Technical writing skills.
Quyền lợi
You will have:
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Participate in internal training programs to improve skills
Be consulted and oriented on a clear career path
Review salary twice a year
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working
Attractive salary
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Performance bonus every quarter/year depend on the entire company‘s performance
With other benefits:
13 days of annual leave per year
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Social Insurance according to Labor Law
Annual premium health check
Opportunities to obtain international certificates.
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:30:03
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)