- Develop business and keep retention clients
- Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
- Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
- Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
- Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
- Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
- Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
- Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
- Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
- Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
- Keep close relationship for the retention of clients
- Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
- Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
- Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
- Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
- Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
- Market research & competition activities
- Conduct thorough market segment research of your sales zone
- Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
- Monitor competition activities and strategies regularly
- Other tasks as assigned.
Requirements
- College/University Graduated in any field
- Has 1-2 years of working experience in similar position
- Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
- Good communication in English & Vietnamese
- Have skills to work independently and team work in a multi tasks
- Be proactive, friendly and hard-working person.
- 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
- Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
- Global working environment
- Career path development
Được thành lập vào năm 2019, Synodus là nhà cung cấp dịch vụ tư vấn CNTT và phát triển phần mềm. Bắt đầu từ một phòng thí nghiệm công nghệ nhỏ, chúng tôi đã trở thành nhà cung cấp công nghệ cao cấp và đã hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp trên toàn thế giới cải thiện hiệu suất và đạt được lợi thế cạnh tranh mới so với các đối thủ.
Chúng tôi tận dụng các công nghệ tiên tiến để giúp khách hàng phát triển các chiến lược đổi mới và đạt được kết quả có tác động. Điều khiến chúng tôi khác biệt là chúng tôi quan tâm sâu sắc đến những gì chúng tôi làm và tác động của chúng tôi đối với khách hàng và cộng đồng.
Chúng tôi sẽ không thỏa hiệp về chất lượng cũng như tính toàn vẹn. Ngoài việc gia công CNTT, hãy để chúng tôi trở thành Đối tác công nghệ chiến lược của bạn, người có thể biến các mục tiêu đổi mới và kỹ thuật số của bạn thành hiện thực.
Chúng tôi coi NHÂN VIÊN của mình là đối tác trong việc cung cấp cho khách hàng những giải pháp công nghệ tiên tiến.
Chúng tôi coi mình là Đối tác Công nghệ tận tâm với KHÁCH HÀNG, những người tham gia vào quan hệ đối tác lâu dài và được giao phó các dự án quan trọng.
Chúng tôi coi tăng trưởng bền vững là điều cần thiết để NHÀ ĐẦU TƯ được hưởng lợi nhuận lâu dài.
Review Synodus
Mức lương ở mức trung bình, thấp hơn một chút so với mong đợi của tôi
Nơi tuyệt vời cho những người yêu thích sự tự chủ
Chế độ đãi ngộ tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường trẻ và năng động.