Việc làm Synodus

Cập nhật 28/12/2024 15:39
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Synodus
Senior Officer, Customer Relationship Management - SME (40000899)
Synodus 4.6★
9 đánh giá 32 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder responsible for construction, development and management with customers. Responsible for consulting and sales, after-sales care / follow-up, risk management, debt collection monitoring, ... for customers assigned from time to time to (SME / MSME) to achieve target assigned.

Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn about the opinions and potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of MSME customer segments, SMEs / focus main customer group assigned.
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on plans. business for customers.
  • Product and Pricing
  • Understand products, solutions and pricing policies for customers assigned (SME / MSME)
  • Determine price policy, suitable products to advise assigned customers (SME / MSME)
  • Proposing and participating in building products, solutions and pricing policies for customers with departments at Head Office.
  • Sale and Service

3.1 Sale Planning and Customer Care Plan

Sales and customer care planning for assigned customer categories based on business goals and customer portfolio analysis

3.2. Sale Activities and Customer Care Actions

  • Financial consulting: Consulting optimal financial solutions for customers on the basis of customer knowledge and industry developments
  • Service quality: Ensuring the provision of products and services according to the process, commitment to quality of service (TAT, SLA, ...), transferring CVP to customers, contributing to increase customer experience and satisfaction

3.3. Manage of sale activities and customer care actions

  • Monitoring, evaluating and proposing adjustments to sales and care plans for customers

Key Accountabilities (2)
  • Risk Management

4.1 Credit risk management

  • Responsible for credit risk management from end to end process with managing the customer forfolio.
  • Credit Appraisal : Credit appraisal, credit proposal, submit to competent authorities for approval
  • Post - credit management : Check after credit extension, identify early warning signs ... and ensure the correct implementation of instructions and regulations on post-loan inspection and control
  • Manage the debt collection process with customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2 Operation risk management

  • Deep understanding, implement and adhere to the regulations on operational risk management
  • Proactively identify operational risks and make recommendations to the headquarters

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Perform operations in accordance with the regulations absolutely comply with the regulations, processes, instructions ... related.
  • Proactively assess / propose improvement of operating procedures to direct management / HO
  • Organization and Personel
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related change.
  • Closely cooperating with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management
  • Effectively manage the portfolio of customers assigned in charge according to TCB's instructions, regulations and orientations
  • Strict management of business results compared to the assigned target
  • Other jobs:
  • According to the regulations and orientation of the bank and as assigned by the line managers from time to time.

Success Profile - Qualification and Experiences
Degree: University degree. Specialization in Foreign Trade / Economy / Finance / Banking is preferred

Experience: Minimum 5+ years in the field of sales / sales support for corporate customers.

English : minimum TOEIC 550 or equivalent.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Tòa nhà Bamboo Airways, số 265 đường Cầu Giấy, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 2019, Synodus là nhà cung cấp dịch vụ tư vấn CNTT và phát triển phần mềm. Bắt đầu từ một phòng thí nghiệm công nghệ nhỏ, chúng tôi đã trở thành nhà cung cấp công nghệ cao cấp và đã hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp trên toàn thế giới cải thiện hiệu suất và đạt được lợi thế cạnh tranh mới so với các đối thủ.

Chúng tôi tận dụng các công nghệ tiên tiến để giúp khách hàng phát triển các chiến lược đổi mới và đạt được kết quả có tác động. Điều khiến chúng tôi khác biệt là chúng tôi quan tâm sâu sắc đến những gì chúng tôi làm và tác động của chúng tôi đối với khách hàng và cộng đồng.

Chúng tôi sẽ không thỏa hiệp về chất lượng cũng như tính toàn vẹn. Ngoài việc gia công CNTT, hãy để chúng tôi trở thành Đối tác công nghệ chiến lược của bạn, người có thể biến các mục tiêu đổi mới và kỹ thuật số của bạn thành hiện thực.

Chúng tôi coi NHÂN VIÊN của mình là đối tác trong việc cung cấp cho khách hàng những giải pháp công nghệ tiên tiến.
Chúng tôi coi mình là Đối tác Công nghệ tận tâm với KHÁCH HÀNG, những người tham gia vào quan hệ đối tác lâu dài và được giao phó các dự án quan trọng.
Chúng tôi coi tăng trưởng bền vững là điều cần thiết để NHÀ ĐẦU TƯ được hưởng lợi nhuận lâu dài.


Review Synodus

4.6
9 review

11/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mức lương ở mức trung bình, thấp hơn một chút so với mong đợi của tôi

11/11/2024
Nhân viên Tiếp thị tại Hà Nội

Nơi tuyệt vời cho những người yêu thích sự tự chủ

11/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Chế độ đãi ngộ tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường trẻ và năng động.

Những nghề phổ biến tại Synodus

Bạn làm việc tại Synodus? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Synodus

Synodus

Click để đánh giá