Growth of our largest and mid-size customers is the key to our company’s success. As an Account Manager, you will be responsible for ensuring that your assigned customers are maximizing the value of Browzwear to achieve their business goals, and to uncover new opportunities for us to expand our business within their enterprise organizations. Your primary goal with be to establish and maintain strong relationships with key stakeholders, and maximize revenue expansion through upselling and cross-selling opportunities. You will work closely with a Technical Account Manager (Customer success in charge of renewals and retention) and be supported by other key teams internally including Marketing, Product and R&D, Global Training & Support, Consulting team, among others to ensure the success of your accounts for the company. Your main KPI is purely financial and is reflected in expansion recurring booking.
Essential Duties And Responsibilities
- Develop and execute strategic account plans to achieve revenue growth
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and influencers within customer organizations.
- Hunting: uncover new needs from different business units such as Ecommerce teams, Merchandising teams, etc.
- Understand customer business objectives, challenges, and priorities to provide relevant solutions and ensure customer success
- Identify upsell and cross-sell opportunities within existing accounts and drive revenue expansion, with support from marketing and others as needed
- Conduct regular business reviews and reporting to provide insights and recommendations to both customers and internal stakeholders
- Stay updated on industry trends, competitive landscape, and emerging technologies to effectively position the company’s product and services
- Meet or exceed assigned revenue targets and other performance metrics
- Travel to customer sites as required to build relationships and support account activities (Expect 4-5 travels a month in some periods), this a field-based position more than a sit in position.
Consultation
Linking customer goals into solutions; Embedding ideas of transformation and making them real for the customers in collaboration with your internal partners
Relationship Management
Identify, analyze, and systematically plan to communication and engage with key Stakeholders including executives and budget holders. Maintain relationship to uncover opportunities for growth and potential risk within the business.
Drive Growth
Through strategic account planning and excellent relationship management, unlocking opportunities to expand the customers’ business with Browzwear and meet or exceed your revenue growth KPIs
Requirements:
Skills & Qualifications
- Bachelor’s degree in business, marketing, or related field
- Multi-lingual: Vietnamese and / or Tamil being much preferred, English being the language of work internally.
- At least 5 years of professional experience in a fashion industry, sales, business development, or account management role preferably in the software or apparel industry
- Strong communication skills
- Experience in fashion technology sales or in merchandising
- Ability to build and maintain lasting relationships with key accounts
- Ability to develop and execute an annual strategic account plan to accomplish goals and growth quotas.
- Able to learn new software and technology
- Able to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
- Comfortable using a computer for work tasks
- Proficient in Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- Proficiency with Hubspot, Salesforce, Rocket Reach, Zoominfo is a plus
- Experience in using CRM/Project management software is a plus
Được thành lập vào năm 2019, Synodus là nhà cung cấp dịch vụ tư vấn CNTT và phát triển phần mềm. Bắt đầu từ một phòng thí nghiệm công nghệ nhỏ, chúng tôi đã trở thành nhà cung cấp công nghệ cao cấp và đã hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp trên toàn thế giới cải thiện hiệu suất và đạt được lợi thế cạnh tranh mới so với các đối thủ.
Chúng tôi tận dụng các công nghệ tiên tiến để giúp khách hàng phát triển các chiến lược đổi mới và đạt được kết quả có tác động. Điều khiến chúng tôi khác biệt là chúng tôi quan tâm sâu sắc đến những gì chúng tôi làm và tác động của chúng tôi đối với khách hàng và cộng đồng.
Chúng tôi sẽ không thỏa hiệp về chất lượng cũng như tính toàn vẹn. Ngoài việc gia công CNTT, hãy để chúng tôi trở thành Đối tác công nghệ chiến lược của bạn, người có thể biến các mục tiêu đổi mới và kỹ thuật số của bạn thành hiện thực.
Chúng tôi coi NHÂN VIÊN của mình là đối tác trong việc cung cấp cho khách hàng những giải pháp công nghệ tiên tiến.
Chúng tôi coi mình là Đối tác Công nghệ tận tâm với KHÁCH HÀNG, những người tham gia vào quan hệ đối tác lâu dài và được giao phó các dự án quan trọng.
Chúng tôi coi tăng trưởng bền vững là điều cần thiết để NHÀ ĐẦU TƯ được hưởng lợi nhuận lâu dài.
Review Synodus
Mức lương ở mức trung bình, thấp hơn một chút so với mong đợi của tôi
Nơi tuyệt vời cho những người yêu thích sự tự chủ
Chế độ đãi ngộ tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường trẻ và năng động.