Mô tả công việc
• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.
• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.
• Being responsible for the revenue of assigned market.
• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.
• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.
• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.
• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).
• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.
• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.
• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.
• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.
• Attending trade fair if required.
• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.
• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.
• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.
• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.
• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.
• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.
• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.
• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.
• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.
• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.
• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.
• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.
• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.
• Maintaining the standard and office environment professionally.
• Participating training courses and meetings as demanded.
• Performing other tasks assigned by superior.
Quyền lợi được hưởng
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.
• Having degrees and certificates related to the profession.
• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.
• Being fluent in English; being able to using other language.
• Being proficient in office informatics, hotel management software.
• Mastering in hospitality activities.
• Having ability to orient guests, spirit of service.
• Being able to work independently under high pressure.
• Having good commercial and business sense.
• Having excellent presentation skill.
• Arranging work and coordinating with colleagues well.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn Hòa Phát thành lập năm 1992 là Tập đoàn sản xuất công nghiệp hàng đầu Việt Nam. Khởi đầu từ một Công ty chuyên buôn bán các loại máy xây dựng từ tháng 8/1992, Hòa Phát lần lượt mở rộng sang các lĩnh vực khác như Nội thất, ống thép, thép xây dựng, điện lạnh, bất động sản và nông nghiệp. Ngày 15/11/2007, Hòa Phát chính thức niêm yết cổ phiếu trên thị trường chứng khoán Việt Nam với mã chứng khoán HPG.
Hiện nay, Tập đoàn hoạt động trong 05 lĩnh vực: Gang thép (thép xây dựng, thép cuộn cán nóng) - Sản phẩm thép (gồm Ống thép, tôn mạ, thép rút dây, thép dự ứng lực) - Nông nghiệp - Bất động sản – Điện máy gia dụng. Sản xuất thép là lĩnh vực cốt lõi chiếm tỷ trọng 90% doanh thu và lợi nhuận toàn Tập đoàn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Có cơ hội đi du lịch, nghỉ mát hàng năm, theo quy chế của Tập đoàn
- Tham gia hội thao
- Liên hoan
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Năm 1992, Thành lập Công ty TNHH Thiết bị Phụ tùng Hòa Phát – Công ty đầu tiên mang thương hiệu Hòa Phát.
- Năm 1995, Thành lập Công ty CP Nội thất Hòa Phát
- Năm 1996, thành lập công ty TNHH Ống Thép Hòa Phát
- Năm 2000, thành lập Cty cổ phần Thép Hòa Phát, nay là Cty TNHH MTV Thép Hòa Phát
- Năm 2001, thành lập Cty TNHH Điện lạnh Hòa Phát và Cty cổ phần Xây dựng và Phát triển Đô thị Hòa Phát
- Năm 2004, thành lập Cty TNHH Thương Mại Hòa Phát
- Năm 2007, tái cấu trúc theo mô hình Tập đoàn, với công ty mẹ là Cty cổ phần Tập đoàn Hòa Phát và các công ty thành viên
- Năm 2007, cổ phiếu được niêm yết trên sàn chứng khoán với mã chứng khoán là HPG
- Năm 2016, hành lập Công ty cổ phần Phát triển Nông nghiệp Hòa Phát
- Năm 2017, hành lập Công ty CP Thép Hòa Phát Dung Quất, triển khai khu Liên hợp Gang Thép Hòa Phát Dung Quất tại tỉnh Quảng Ngãi
- Năm 2018, công ty TNHH Tôn Hòa Phát chính thức cung cấp ra thị trường dòng sản phẩm tôn mạ chất lượng cao.
- Năm 2019, công ty TNHH Thiết bị Phụ tùng Hòa Phát chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Chế tạo Kim loại Hòa Phát
Mission
Cung cấp các sản phẩm dẫn đầu, đóng góp vào việc nâng cao chất lượng cuộc sống và tạo niềm tin cho khách hàng. Tập đoàn cũng hướng đến tạo ra giá trị lâu dài cho cộng đồng, hợp tác bền vững và đem lại hiệu quả kinh tế cho các cổ đông và nhân viên.