Quảng Trị
Thừa Thiên Huế
Mô tả công việc
- Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
- Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting-up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
- Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
- Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
- Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
- Create and manage marketing plans for critical stores.
- Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
- Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
• Experience in promotion, brand/ store activation, event, sampling, roadshow
• Experience in planning and presenting Training/License/ Certification Essential Traits
• Basic understanding of Marketing
• Think strategically but also get down to the lowest level of detail.
• Good communication and negotiation skill
• Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
• Build solid relationships internally and externally.
• Operate as an individual and in a team environment.
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.