Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
A. JOB PURPOSE:
- Responsible for designing, implementing, and managing the compensation and benefits programs. Ensure the effectiveness and impact of the programs on employee satisfaction, retention, and performance.
B. ACCOUNTABILITIES:
1. Payroll
Process, review and verify payroll for employees using payroll systems, including hours worked, allowances, benefits, deductions, sales incentives and taxes. (Greenchicken and Genetics)
Prepare and distribute payroll reports on the last day of month at the latest.
Complete the final compensation and severance allowance for leaving employees.
Make payment to Social Insurance authority and Trade Union authority.
Resolve payroll issues and inquiries from employees, managers, and external agencies.
Ensure compliance with state and local payroll laws and regulations.
Maintain and update payroll records and files.
2. Personal income tax
Process personal income tax declaration and payment periodically and annual finalization.
Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.
3. Premium health care insurance
Monthly and ad-hoc reporting to the vendor.
Support employees in claim process and documents when required.
4. Audit
Provide the documents and data requested by the internal and external auditor.
5. Reporting
Monthly reporting on headcount and personnel cost.
Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.
6. Others
Assist all activities related to HR or company events.
Other duties as assigned by C&B manager / HRM / HRD.
C. RESULTS:
Salary is paid timely and accurate.
Monthly report and other relevant reports are conducted in good quality and timely
All PIT is finalized each year on time and accurately.
Successful annual policy renewals, timely reports to the vendor.
Ensure documents are provided fully and on time as requested.
Reports are sent out promptly.
Ensure all tasks are completed as required.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS:
- Bachelor's degree in human resources, business administration, or related field.
EXPERIENCES:
At least three years of experience in payroll and reward management or compensation and benefits.
Proficient in MS Office, especially Excel, and HRIS is a plus.
Strong knowledge of reward principles, practices, and methodologies, as well as the relevant laws and regulations.
Excellent analytical, numerical, and problem-solving skills, with attention to detail and accuracy.
COMPETENCIES:
Effective communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to influence and persuade stakeholders at all levels.
Highly organized, self-motivated, and adaptable, with the ability to work under pressure and meet deadlines.
LANGUAGES:
Vietnamese & Immediate level in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Khoáng sản Đầu tư Hưng Thịnh là Doanh nghiệp có nhiều năm hoạt động trong lĩnh vực khoáng sản, đặc biệt là hiểu biết rõ, sâu sắc về khoáng sản Titan tại Bình Thuận. Ngay những năm 2000, chúng tôi đã khai thác, chế biến các sản phẩm tinh quặng: Ilmenite, Rutile, Monazite, Zircon, Leucoxen đáp ứng đầy đủ các yêu cầu về chất lượng của khách hàng trong nước và ngoài nước. Sản phẩm của Hưng Thịnh từ trước đến nay được dùng làm nguyên liệu đầu vào cho nhiều ngành công nghiệp và được sử dùng rộng rãi trong lĩnh vực sản xuất gạch, gốm, sứ, thủy tinh, sơn, luyện kim , que hàn, bột màu và nguyên liệu đa dạng cho nhiều ngành công nghiệp khác. Chiến lược phát triển lâu dài của Công ty là tập trung đầu tư nhà máy chế biến sâu theo quy hoạch của Chính phủ.