Các phòng ban đang tuyển dụng tại Picenza Viet Nam

Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Ngân hàng
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Vận tải

Việc làm Picenza Viet Nam

Cập nhật 24/02/2025 11:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập Đoàn Picenza Viet Nam
Event & Activation Manager
Picenza Viet Nam 1.0★
74 đánh giá 64 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập Đoàn Picenza Viet Nam
Picenza Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Tập trung vào các lĩnh vực Sản xuất –Thương mại Dịch vụ, Đầu tư Xây dựng Kinh doanh Bất động sản và Khách sạn nghỉ dưỡng, Tập đoàn Picenza đã khẳng định được vị thế vững chắc trên bản đồ kinh tế Việt Nam.

Hiện nay, Picenza đang đầu tư hàng loạt các dự án tại khắp các tỉnh thành trên cả nước. Các hoạt động kinh doanh đều đạt hiệu quả cao, đóng góp vào sự phát triển chung của các tỉnh thành mà Picenza đang đầu tư.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2007: Công ty được thành lập

Mission

Với sứ mệnh nâng cao chất lượng cuộc sống cho cộng đồng và đóng góp cho sự phát triển bền vững cho xã hội, Tập đoàn Picenza luôn quan tâm và hỗ trợ cho các hoạt động, tổ chức từ thiện xã hội.


Review Picenza Viet Nam

1.0
74 review

04/03/2025
Thực Tập Sinh Marketing tại Hà Nội

ổn, thu nhập tốt, quy trình chặt chẽ

12/09/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty chỉ ký duyệt cho con cháu nhà các sếp ăn tiền. (RV)

02/12/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty lúc nào cũng rình phạt trừ tiền lương (RV)

Những nghề phổ biến tại Picenza Viet Nam

Bạn làm việc tại Picenza Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Picenza Viet Nam

Picenza Viet Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo