Mô tả Công việc
Job purpose:
- Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL
Key responsibilities:
1. Loyalty & Customer Care Program:
- Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.
2. New Sales and Persistency campaigns
- Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL - in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.
3. Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:
- Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
- Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
- Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.
- Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.
Manage the Sales support activies
- Manage sales support activities
- Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.
Yêu Cầu Công Việc
- Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
- Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
- Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
- A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Tập đoàn Thái Bình Dương được thành lập ngày 04 tháng 7 năm 2001. Lĩnh vực đầu tư, kinh doanh chính bao gồm: Công nghiệp, Tổng thầu và Bất động sản. Quy mô hoạt động đầu tư, kinh doanh của Tập đoàn được phát triển trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam và một số nước trong khu vực, với gần 20 doanh nghiệp thành viên và đơn vị có vốn góp.
Với những kết quả trong sản xuất kinh doanh, kết nối đầu tư và công tác an sinh xã hội, hai lần vào các năm 2011 và 2016, Tập đoàn đã được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Ba.
Tôn chỉ và mục đích hoạt động của Công ty là phát triển bền vững, mang lại nhiều hơn, nhiều hơn nữa những Giá trị đích thực cho hôm nay và ngày mai.
Một số dự án tiêu biểu của Tập đoàn:
- Dự án công nghiệp: Cảng quốc tế Vĩnh Tân, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 3 (BOT), Nhà máy Nhiệt điện Sơn Mỹ 1 (BOT), Nhà máy Điện gió Thái Hòa, Nhà máy Điện mặt trời Thái Phong.
- Dự án EPC: Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4 mở rộng.
- Dự án bất động sản: Tổ hợp dịch vụ thương mại và nhà ở cao cấp Thái Bình Dương, Khu du lịch văn hóa và nghỉ dưỡng Lạc Thủy, Tuyến cáp treo Hương Bình.