Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Customer Interaction and issue resolution: Engage with frontline through various channels to address inquiries and concerns ly. Resolve customer issues effectively, ensuring a positive resolution.
- Feedback Analysis: Collect and analyze customer feedback, identifying trends and areas for improvement. Collaborate with relevant Dept. to implement changes based on feedback.
- NPS Monitoring: Categorize and analyze NPS feedback to understand detractors, passives, and promoters.
- Detractor Outreach: Proactively reach out to NPS detractors to understand their concerns and reasons for dissatisfaction. Work towards finding solutions and addressing issues to convert detractors into satisfied customers.
- Process Improvement: Identify bottlenecks and pain points in customer interactions. Collaborate with internal departments to streamline processes and enhance the overall customer experience.
- Customer Education: Provide guidance and education to customers on product features, services, and self-help options.
- Cross-Functional Collaboration: Work closely with other departments (such as product development, BU, and sales) to share customer insights and ensure a cohesive customer experience.
- Performance Reporting: Prepare regular reports on customer satisfaction metrics, Branches KPI. Present findings to management, outlining actionable steps for continuous improvement.
- Training and Development: Stay informed about best practices and customer service trends. Participate in training sessions to enhance skills and knowledge related to customer experience.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications:
- Graduated from University of Banking/ Economics/ Trade or Business Analysis
- Diploma, Certificate related to CS, CX or Customer Communication is a plus
- Experience:
- At least 2 years of experience in banking/finance industries
- Previous role in sale/ CS is an advantage
- Experience with Customer Relationship Management (CRM) Platform
- Ability to do data analysis and reporting.
- Skills:
- Excellent interpersonal and customer service skills
- Proficiency in MS Office and data review
- Strong communication and negotiation skills
- Effective presentation and information sharing skills
- Good communication in English & Vietnamese
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Tập đoàn Thái Bình Dương được thành lập ngày 04 tháng 7 năm 2001. Lĩnh vực đầu tư, kinh doanh chính bao gồm: Công nghiệp, Tổng thầu và Bất động sản. Quy mô hoạt động đầu tư, kinh doanh của Tập đoàn được phát triển trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam và một số nước trong khu vực, với gần 20 doanh nghiệp thành viên và đơn vị có vốn góp.
Với những kết quả trong sản xuất kinh doanh, kết nối đầu tư và công tác an sinh xã hội, hai lần vào các năm 2011 và 2016, Tập đoàn đã được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Ba.
Tôn chỉ và mục đích hoạt động của Công ty là phát triển bền vững, mang lại nhiều hơn, nhiều hơn nữa những Giá trị đích thực cho hôm nay và ngày mai.
Một số dự án tiêu biểu của Tập đoàn:
- Dự án công nghiệp: Cảng quốc tế Vĩnh Tân, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 3 (BOT), Nhà máy Nhiệt điện Sơn Mỹ 1 (BOT), Nhà máy Điện gió Thái Hòa, Nhà máy Điện mặt trời Thái Phong.
- Dự án EPC: Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4, Nhà máy Nhiệt điện Vĩnh Tân 4 mở rộng.
- Dự án bất động sản: Tổ hợp dịch vụ thương mại và nhà ở cao cấp Thái Bình Dương, Khu du lịch văn hóa và nghỉ dưỡng Lạc Thủy, Tuyến cáp treo Hương Bình.