Mô tả công việc
• Welcomes guests and provides a high standard of service in line with the F&B concept and the standards taught by its superiors
• Contributes globally to guest satisfaction through the quality of his/her work and exemplary behavior
• Helps increase the restaurant's revenue through his/her sales efforts
• Manage invoicing and cash operations for the services sold
• Offers attentive service to guests focuses on them and respects them, tries to anticipate any need, and adapts to any constraints, notably in the case of guests in a hurry
• Heeds any remarks made by guests and ensures follow-up
• Prepares the point of sale and preparation areas, cleans and tidies the restaurant and preparation areas after closing
• Before every work shift find out about dish composition and any shortages
• Punctually participates in the service in other areas of the hotel (lobby, bar, banquet, etc.) according to the activity
• Respect the instructions and safety guidelines for the equipment used
• In his/her attitude and relation with guests and colleagues (from any department of the hotel), acts in line with the Accor values: innovation, the spirit of conquest, performance, respect, and trust.
• Participates in the smooth coordination between the restaurant and the kitchen
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
- Can speak English fluent
- Service-oriented
- Attention to detail
- Ability to work under pressure
- Responsive
- Creative and innovative
Yêu cầu hồ sơ
Với trên 20 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long là Doanh nghiệp Vững mạnh, uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Xây dựng; Giao thông; Thủy lợi, Thủy điện và Sản xuất ống nhựa Composit
Công ty luôn tạo điều kiện làm việc tốt, tăng cường công tác giáo dục và đào tạo, khuyến khích các nhân viên trở thành những công dân tích cực, có trách nhiệm để vận dụng tốt các nguồn lực của công ty làm tăng chất lượng dịch vụ cho các khách hàng, cho chính nhân viên và công chúng nói chung.