Việc làm Tập đoàn Xây dựng Thăng Long

Cập nhật 29/07/2024 13:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
Project Manager
Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
23 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

- The job holder leads portfolio management by providing support in planning, coordination of financial objectives and deliverables for the portfolio of both traditional projects/initiatives implemented through Waterfall methodology and customer journey digitization initiatives implemented through Agile methodology.

- The job holder collaborates with cross-functional teams within the Transformation Office and other divisions in the bank to ensure operational consistency across bank-wide initiatives in tracking and governing progress, managing resources and communicating with stakeholders.

Key Accountabilities (1)

A. Operations Support and Governance

- Design the operational process across the initiative lifecycle to ensure standartized approach across all type of initiatives/projects.

- Update operational processes on a regular basis and facilitate the set up of new initiatives and tribes in accordance with required standards.

- Support the development of tools/templates and guide initiative teams on how to fill in and update initiative progress on the tools/templates created.

- Apply and maintain tools/templates used to track and report across the portfolio of transformation initiatives (Foundational and Agile), define monitoring tools/templates and customize as needed.

- Provide logistics support for Head of IPMO and the team, CEO workshops, governance meetings, and be the contact point for building the Agile working environment for the Transformation Office.

- Consolidate and prepare progress reports for STEERCO, TECO, BOM, BOD leadership committees timely and accurately.

Key Accountabilities (2)

B. Resource Management

- Collaborate with stakeholders in Business Units / Divisions to identify high level resource planning requirements to ensure optimal resource utilization.

- Track and control resource usage efficiency to ensure sufficiency for all units in the Transformation Office and for bank-wide initiatives within approved plan.

Key Accountabilities (3)

C. Portfolio Management

- Work with transformation initiative leads and teams to understand progress of their assigned portfolio and track the accuracy of inputs for tools.

- Work with initiative leads to change initiative status and solve problems as required, report key challenges, track progress, recognize financial values and manage use of monitoring tools.

- Proactively guide initiative teams, Business Units and Divisions for effective cross-functional collaboration.

- Control quality and compliance of initiatives with required standards.

- Escalate issues or risks of potential impact on performance via portfolio reporting to Sponsors / STEERCO / TECO committees to facilitate the decision making process.

- Support the iPMO Lead in developing Early Warning System (EWS).

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

-  At least 8 years of project or program management experience in Waterfall or Agile methodologies

-  Project or program management experience in a bank or technology organization including banking product development, performance management, IT project implementation

-  Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program

-  Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews

-  Strong knowledge and experience in blending traditional project management principles and practices with an Agile development approach in the right proportions to fit large, complex, mission-critical, enterprise-level projects

-  Bachelor’s or Master's degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline

-  Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous

Địa điểm làm việc

Hà Nội
119 Trần Duy Hưng, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long
Tập đoàn Xây dựng Thăng Long Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Thôn 6 - Xã Thạch Hòa - Huyện Thạch Thất - TP. Hà Nội

Với trên 20 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long là Doanh nghiệp Vững mạnh, uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Xây dựng; Giao thông; Thủy lợi, Thủy điện và Sản xuất ống nhựa Composit

Công ty luôn tạo điều kiện làm việc tốt, tăng cường công tác giáo dục và đào tạo, khuyến khích các nhân viên trở thành những công dân tích cực, có trách nhiệm để vận dụng tốt các nguồn lực của công ty làm tăng chất lượng dịch vụ cho các khách hàng, cho chính nhân viên và công chúng nói chung.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Xây dựng Thăng Long

Bạn làm việc tại Tập đoàn Xây dựng Thăng Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Xây dựng Thăng Long

Tập đoàn Xây dựng Thăng Long

Click để đánh giá