Mô tả công việc
-
Contribute to all aspects of the product development process, from specification and design, throughout testing, deployment and implement at customer side.
-
Participate in the decision making process regarding the selection, customization and support of the array of software engineering tools used by the engineering group.
-
Follow the direction of leader and line manager in researching new technology.
-
Create quality source code; document code and procedures thoroughly as prescribed by the engineering standards.
-
Cross review the quality of co-workers’ design and implementation.
-
Lead, coach Software Developer and review the quality of their design and implementation.
-
Assist leader to communicate with customer if any.
-
Report to Leader and Line Manager
Yêu cầu công việc
-
3-10 years’ experience in Java EE Developer and 1~3 years’ experience as Technical Leader (HTML/JavaScript/CSS, Spring Framework/Spring Boot, JPA or Hibernate, ANSI SQL or PostgreSQL)
-
JLPT N1/N2/N3/N4
-
Experience managing a team from 3 to 10 people
-
Strong problem-solving skill, with a logical, analytical and approach to work.
-
Good design documentation is required.
- Japanese company and Japanese language experience is preferable.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary will be based on agreement, with full salary during probation.
-
Social insurance based on full salary.
-
Twice-yearly bonuses and annual salary review.
-
Language allowance up to 3mil/month
-
Health care insurance coverage for staff and family.
-
Regular health check-ups.
-
16 days of paid leave plus 1 additional paid leave on Company Day.
Với trên 20 năm hoạt động trong lĩnh vực Xây dựng, Công ty Cổ phần Tập đoàn Xây dựng Thăng Long là Doanh nghiệp Vững mạnh, uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Xây dựng; Giao thông; Thủy lợi, Thủy điện và Sản xuất ống nhựa Composit
Công ty luôn tạo điều kiện làm việc tốt, tăng cường công tác giáo dục và đào tạo, khuyến khích các nhân viên trở thành những công dân tích cực, có trách nhiệm để vận dụng tốt các nguồn lực của công ty làm tăng chất lượng dịch vụ cho các khách hàng, cho chính nhân viên và công chúng nói chung.