JOB DESCRIPTION
Account management
- Take charge of the entire B2B Sales Process from lead generation, solution consulting, proposal development, contract negotiations & deal closure.
- Target and acquire enterprise clients, including Top VN500 and Mega Accounts companies (e.g., large corporations in manufacturing, retail, and logistics).
- Interact closely with the clients to get the client’ needs.
- Deliver compelling proposal demos, addressing client questions and concerns with finesse and confidence.
- Negotiate on proposal aspects such as pricing, implementation & terms, etc. to reach mutually beneficial agreements.
- Coordinate with related departments to ensure projects run smoothly and meet the client’ needs.
- Act as the main contact point for problem-solving during running the project
REQUIREMENTS
- Have at least 3-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Having experience in the IT Outsourcing (ITO), Time & Materials (T&M), and Custom Software Solutions (e.g., ERP, CRM, and Cloud services) field or working as an international salesperson
- Knowledge of digital solutions and technologies.
- Excellent organizational and time management skills.
- Strong communication and interpersonal skill.
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- Strong communication and negotiation abilities.
- Problem-solving and strategic thinking skills.
- Good in English.
BENEFITS:
- Salary: up to 30 mil gross + incentives
- Training and career development opportunities.
- Package: 13, 14 salary month + Project bonus + Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at: Tet, New Year, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to approach newest technology trends; development of your career within an international Company.
- Building large-scale & global software products for our clients.
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, Europe, Asia.
- Paid annual leave: 12 days (12 vacation days)
- Salary review 2 times/year or on excellent performance.
- Company’s labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (AON care premium, Company trip, Holiday, Sum-up, etc)
- Working time: 8h/day (from Monday to Friday)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Bizman – Thương hiệu Bizman được thành lập và hoạt động từ năm 2003, tiền thân là đơn vị chuyên khai thác và kinh doanh bảng quảng cáo ngoài trời, sau hơn 13 năm hoạt động không ngừng và liên tục phát triển cả về quy mô cũng như mở rộng lĩnh vực kinh doanh. Đến nay Bizman đã đầu tư và sở hữu một hệ thống bảng quảng cáo tấm lớn trên hầu khắp các trục quốc lộ quan trọng của cả nước, các cửa ngõ đường bộ, đường hàng không hướng vào trung tâm các thành phố lớn Hà Nội, Hồ Chí Minh, Cần Thơ,… Đặc biệt Bizman đã đầu tư một hệ thống Xe đẩy hành lý trong các sân bay lớn như; Sân bay quốc tế Nội Bài, Sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất,… và khai thác quảng cáo trên hệ thống Xe đẩy này. Bên cạnh đó Bizman còn là đối tác tin cậy trong việc Tư vấn xây dựng và phát triển thương hiệu, tổ chức sự kiện, sản xuất phim quảng cáo, thiết kế và in ấn, đã sát cánh với nhiều thương hiệu mạnh hiện nay trên thị trường Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên sâu trong lĩnh vực hoạt động, Bizman đã và đang nỗ lực không ngừng để cống hiến mọi khả năng của mình cho sự phát triển của Quý khách hàng. Hơn nữa Bizman xin gửi lời tri ân tới tất cả Quý khách hàng truyền thống đã sát cánh và tin tưởng chúng tôi trong suốt nhiều năm qua.
Review Bizman
Môi trường ổn để gắn bò và làm việc. Phúc lợi hay lương mỗi người 1 nhu cầu 1 quan điểm (Rv)
HR hỗ trợ rất nhiệt tình trong suốt quá trình ứng tuyển và phỏng vấn
Làm việc 1 lần với bạn phụ trách kinh doanh thấy khá oke, thân thiện