Job description
- Building and developing the Direct Sales team: Recruiting, training, and developing the direct sales team, ensuring the team operates efficiently and achieves set sales targets.
- Recruit, train, and develop the sales team: Ensure maximum effectiveness of the sales team, including recruitment, training, and career development for staff.
- Leading and inspiring the team: Ensuring a positive work environment, encouraging teamwork, and fostering sales skills development within the team.
- Key Account orientation: Developing strategies focused on key accounts, building strong relationships with major companies, and driving revenue growth from strategic customers.
- Build and develop relationships with key clients: Identify and develop potential customers in the region.
- Collaborate and coordinate with other departments: Work closely with other teams such as operations, marketing, and finance to ensure effective implementation of business plans
- Managing and optimizing the sales process: Building and optimizing the sales process for the Direct Sales team, ensuring all sales activities are consistently and effectively implemented.
- Developing business strategies: Analyzing the market and the needs of key customers, creating business strategies to maximize revenue and expand Ahamove’s market share in the Northern region.
- Reporting and performance analysis: Monitoring and reporting key business metrics, making timely adjustments to achieve development goals.
Job requirement
- Bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field; master's degree is advantageous.
- At least 5 - 7 years of experience in a similar position
- Proven business development, sales, or marketing experience.
- Detail-oriented, analytical, and innovative thinking.
- Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.
- Exceptional leadership and management skills.
- High energy, passionate and inspiring
- Great stakeholder management, communication, and presentation skills
Benefit
- Social Insurance & PVI Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Annual Leave: 15 days
- Grab/Be for work from level G3 up;
- Annual Performance Bonus;
- Excellent and competitive salary with 13th-month salary;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard;
- Working time: 5 days/week and flexible according to job positions.
Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0
Tọa lạc tại vị trí giao thông huyết mạch của tỉnh Hưng Yên, nhà máy Barett Smart Factory là nhà máy bia và đồ uống giải khát đầu tiênA tại Việt Nam đạt chứng chỉ LEED do Hội đồng Công trình Xanh Hoa Kỳ (USGBC) công nhận. Với niềm đam mê và mong muốn mang đến cho người tiêu dùng những ly bia hảo hạng; sản xuất bia và đồ uống chính là lĩnh vực đầu tiên tạo nên nền tảng cho Barett Smart Factory.
Tại Barett Smart Factory, chúng tôi tin rằng con người chính là nhân tố tiên quyết của quá trình sản xuất, vận dụng trí tuệ và kỹ năng điều khiển hoạt động của máy móc tinh nhạy và nghiên cứu những sản phẩm vượt trội. Chính vì vậy, chúng tôi là nhà máy đầu tiên trên thế giới sử dụng phần mềm tự động, Braumat V8.0 cho hệ thống điều hành nhằm giải phóng sức lao động của con người và đạt được hiệu quả sản xuất cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH đầy đủ theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- nghỉ mát
- lễ tết
- sinh nhật
- hiếu hỷ,....
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0 được thành lập năm 2011
Mission
- Nỗ lực không ngừng nghỉ để hoàn thiện và gia tăng giá trị đời sống, đặt lợi ích cộng đồng và phát triển bền vững là yếu tố tiên quyết
- Barett Smart Factory luôn đặt tiêu chuẩn chất lượng của sản phẩm là kim chỉ nam trong mọi hành động, cam kết mang đến những ly bia hảo hạng, khác biệt, đạt chuẩn chất lượng quốc tế.