http://en.geniee.co.jp/
With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.
Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.
With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.
We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.
Apply and become a Genieer today!
Responsibilities:
COO Assistant:
- Administrative Support: Manage the COO's schedule, appointments, and travel arrangements, Coordinate meetings and prepare necessary materials, agendas, presentations and minutes
- Communication and Liaison: Act as a primary point of contact between the COO and internal/external stakeholders
- Information Management: Maintain organized and up-to-date files, databases, and records
- Project Coordination: Assist in the coordination and execution of different projects and events that assigned by COO
RevOps:
- Collection and analysis of data across the entire revenue generation process
- Evaluate current processes, programs, and systems, determine how these can be improved to increase revenue, minimize costs, and increase customer satisfaction.
- Provide insights in business data to optimize sales, marketing, and CS processes
- Maintain good data hygiene
- Be responsible for OKR completion, incentives unlocked, sales rewards
- Provide Hubspot training
- Maintain CRM hygiene
- Be responsible for recruitment for sales folks, training, building relationships, etc.
- Deal with requests related to India and Indonesia team as well
Job requirements:
Must-have:
- At least 2 years of working experience
- 1- 2 years of operational experience in IT, Marketing industry
- Good command of English
- Strong communication skills
Nice-to-have:
- Experience in using Hubspot
- Data analytics experience
- Data science background
- Extrovert personality
- Ability to map business processes, flows, and data models: configure workflows, fields, and objects and take requirements for other team members to execute
- Strong project management, organization, and critical thinking skills
- Advanced Microsoft Excel skills
- Adaptable and can work on multiple projects at once while collaborating with different departments.
Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday
Employment Package:
- Laptop (Dell, HP…) provided
- Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
- PTI insurance for staff and 1 family member
- 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
- Salary review: twice per financial year
- Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
- Most valuable person/team awards per half-year
- Annual company trip, annual health check
- Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Resume submission:
Please note that only qualified candidates will be contacted.
Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0
Tọa lạc tại vị trí giao thông huyết mạch của tỉnh Hưng Yên, nhà máy Barett Smart Factory là nhà máy bia và đồ uống giải khát đầu tiênA tại Việt Nam đạt chứng chỉ LEED do Hội đồng Công trình Xanh Hoa Kỳ (USGBC) công nhận. Với niềm đam mê và mong muốn mang đến cho người tiêu dùng những ly bia hảo hạng; sản xuất bia và đồ uống chính là lĩnh vực đầu tiên tạo nên nền tảng cho Barett Smart Factory.
Tại Barett Smart Factory, chúng tôi tin rằng con người chính là nhân tố tiên quyết của quá trình sản xuất, vận dụng trí tuệ và kỹ năng điều khiển hoạt động của máy móc tinh nhạy và nghiên cứu những sản phẩm vượt trội. Chính vì vậy, chúng tôi là nhà máy đầu tiên trên thế giới sử dụng phần mềm tự động, Braumat V8.0 cho hệ thống điều hành nhằm giải phóng sức lao động của con người và đạt được hiệu quả sản xuất cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH đầy đủ theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- nghỉ mát
- lễ tết
- sinh nhật
- hiếu hỷ,....
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0 được thành lập năm 2011
Mission
- Nỗ lực không ngừng nghỉ để hoàn thiện và gia tăng giá trị đời sống, đặt lợi ích cộng đồng và phát triển bền vững là yếu tố tiên quyết
- Barett Smart Factory luôn đặt tiêu chuẩn chất lượng của sản phẩm là kim chỉ nam trong mọi hành động, cam kết mang đến những ly bia hảo hạng, khác biệt, đạt chuẩn chất lượng quốc tế.