Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
CÔNG TY CỔ PHẦN THỦY SẢN VIỆT ÚC là Tập đoàn dẫn đầu ngành thủy sản tại Việt Nam với “Chuỗi giá trị khép kín ngành Tôm”, từ tôm Bố Mẹ đến tôm Giống, Thức ăn thủy sản, tôm Thương phẩm, các Sản phẩm từ Nhà máy chế biến xuất khẩu thủy sản lên Bàn ăn người tiêu dùng.
Đặc biệt, trong mảng tôm Giống, Tập đoàn là nhà sản xuất giống lớn nhất cả nước, đáp ứng hơn 30% thị phần, với tổng công suất trên 50 tỷ con giống/năm.
Cam kết theo đuổi sứ mạng “Nâng tầm tôm Việt”, Việt Úc liên tục đầu tư nghiên cứu & ứng dụng các Công nghệ cao Bền vững để sản xuất ra được Con Tôm Hoàn Hảo, góp phần mang lại giá trị gia tăng thiết thực cho ngành tôm Việt Nam như:
- Truy xuất nguồn gốc hoàn toàn (từ tôm bố mẹ đến sản phẩm đóng gói)
- Tuyệt đối không Kháng sinh. Đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm
- Bền vững cho Môi trường, Con người, Mô hình kinh doanh & toàn Ngành.
Hiện Việt – Úc có quy mô hơn 17 công ty trải dài khắp cả nước và đang ngày càng mở rộng.
Đội ngũ Nhân sự chuyên nghiệp & chất lượng cao trên 2,000 người. Song song đó, Tập đoàn phối hợp chặt chẽ, là Đối tác chiến lược của các trường Đại học, Viện nghiên cứu uy tín trong nước & trên thế giới.