Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Execute daily procurement operations.
• Coordinate with stakeholders to identify business needs and manage scope of works.
• Ensure all procurement documents comply with Company Policy and Procurement Manual.
• Conduct and manage proposal, offer, and bid evaluations in line with internal policies and local regulations to select the best suppliers.
• Foster supplier relationships to negotiate optimal prices.
• Assess the total costs of company purchases and understand the concept of total cost of ownership (TCO).
• Resolve supplier issues related to quality, performance, and service levels.
• Identify and certify alternative suppliers to mitigate supply risks.
• Maintain thorough documentation from procurement origination to completion.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree in Economics/ Foreign Trade/Business Administration
• Minimum 3 years of relevant experience, preferably in the F&B industry andforeign-invested companies.
• Proficient in direct and indirect materials procurement, supplier performance management, contract management, and negotiation.
• Strong knowledge of customs and government regulations, including import/export, taxes, commercial laws, and merchandise.
• Technical knowledge preferred.
• Ability to work under pressure, manage time efficiently, and meet deadlines in a fast-paced environment.
• Fluent in English & Vietnamese
• Proficient with MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and working applications. Power BI, Power Query, and Power Automate are preferred.
• Integrity, honesty, diligence, and attention to detail.
• Strong analytical, critical thinking, and problem-solving skills.
• Resourceful, self-driven, proactive, and independent.
• Demonstrates a 'Can Do' attitude with a commitment to self-learning and improvement.
• Experience with ERP systems. Oracle/SAP is preferred.
• Ability to manage day-to-day procurement operations for production materials.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập ngày 03/02/1994, đến nay Cty CP Tin học Lạc Việt đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm và dịch vụ CNTT ở VN trong những lĩnh vực hoạt động: thiết kế và phát triển phần mềm ứng dụng; dịch vụ kỹ thuật tích hợp hệ thống; dịch vụ trực tuyến với trung tâm dữ liệu trên cloud; cho thuê và bán bản quyền theo mô hình SaaS; và bảo trì hệ thống, dịch vụ BPM. Với đội ngũ gần 500 nhân viên sáng tạo và nhiệt huyết, Lạc Việt luôn tiên phong mang lại những sản phẩm độc đáo, hữu ích và giá cạnh tranh cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, ...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Party
- Trò chơi
- Bóng đá
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 03/02/1994, đến nay Cty CP Tin học Lạc Việt đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm và dịch vụ CNTT ở VN
Mission
- Hơn 20 năm qua, Lạc Việc luôn thực hiện sứ mệnh xây dựng tài sản thông tin hữu ích cho mỗi người và mọi tổ chức. Các sản phẩm, giải pháp CNTT đầy tính sáng tạo và ứng dụng công nghệ tiên tiến nhất của Lạc Việt đã và đang là bạn đồng hành hữu ích của đông đảo người sử dụng từ các em học sinh, sinh viên, nhân viên của các tổ chức doanh nghiệp, giáo dục, và dịch vụ công.
Review Công ty Cổ phần Tin học Lạc Việt
Anh chị em trong team hòa đồng. Thi thoảng cũng thấy gái xinh.(rv)
Công ty như gia đình. Team anh em làm việc vui vẻ, đoàn kết hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc.(rv)