Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Thành lập ngày 03/02/1994, đến nay Cty CP Tin học Lạc Việt đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm và dịch vụ CNTT ở VN trong những lĩnh vực hoạt động: thiết kế và phát triển phần mềm ứng dụng; dịch vụ kỹ thuật tích hợp hệ thống; dịch vụ trực tuyến với trung tâm dữ liệu trên cloud; cho thuê và bán bản quyền theo mô hình SaaS; và bảo trì hệ thống, dịch vụ BPM. Với đội ngũ gần 500 nhân viên sáng tạo và nhiệt huyết, Lạc Việt luôn tiên phong mang lại những sản phẩm độc đáo, hữu ích và giá cạnh tranh cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, ...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Party
- Trò chơi
- Bóng đá
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 03/02/1994, đến nay Cty CP Tin học Lạc Việt đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm và dịch vụ CNTT ở VN
Mission
- Hơn 20 năm qua, Lạc Việc luôn thực hiện sứ mệnh xây dựng tài sản thông tin hữu ích cho mỗi người và mọi tổ chức. Các sản phẩm, giải pháp CNTT đầy tính sáng tạo và ứng dụng công nghệ tiên tiến nhất của Lạc Việt đã và đang là bạn đồng hành hữu ích của đông đảo người sử dụng từ các em học sinh, sinh viên, nhân viên của các tổ chức doanh nghiệp, giáo dục, và dịch vụ công.
Review Công ty Cổ phần Tin học Lạc Việt
Anh chị em trong team hòa đồng. Thi thoảng cũng thấy gái xinh.(rv)
Công ty như gia đình. Team anh em làm việc vui vẻ, đoàn kết hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc.(rv)