Mô tả công việc
- Receiving and handling complaints: Respond to emails or in-app chats related to service policy issues, such as promotions, technical issues, etc., and provide responses based on provided guidelines.
- Escalating complex cases: For complaints or difficult situations, forward them to the relevant department or higher authority for further handling.
Yêu cầu công việc
- Education: Minimum high school graduate.
- Skills: Good proficiency in English (spoken and written), typing skills
- Personal traits: Passionate about customer service, responsible in delivering customer support, and able to work well in a team environment.
- Candidates who can work night shifts will be prioritized.
Quyền lợi được hưởng
- Monthly income: 8,000,000 VND + KPI max 1,500,000 VND.
- 130% salary for night shifts.
- Equipment for work will be provided.
- Comprehensive training in service knowledge and skills.
- After becoming a permanent employee, you will be entitled to insurance benefits, public holidays (including Tet), and other benefits as per the law.
- Participate in team-building activities, social events, cultural and sports activities, birthday celebrations, and company trips.
- Great opportunity for promotion to higher positions after 6 months, or sooner depending on individual performance.
*Shift rotation:One day off per week, with the option to choose the rest day.
- Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break).
- Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break).
*Bellsystem24 Vietnam Branch: 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.
TOP SHIPPING Việt Nam là một trong những công ty hàng đầu trong ngành giao nhận và vận chuyển hàng hoá, cung cấp các dịch vụ với chất lượng tốt nhất vì lợi ích của khách hàng. Với sự hiểu biết rộng khắp ngành, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, chúng tôi luôn là lá cờ tiên phong, đột phá cũng như liên kết chặt chẽ với các hãng vận chuyển nổi tiếng trên thế giới nhằm nâng cao năng lực cung cấp dịch vụ vận tải đa phương thức trong nước và thị trường quốc tế.