Việc làm Xây Lắp Hải Long

Cập nhật 27/11/2024 21:23
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Xây Lắp Hải Long
Operations Manager/ Property Manager (Lavis 18 Residence)
Xây Lắp Hải Long
32 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager/ Property Manager for Lavis 18 Residence (Cu Xa Do Thanh, District 3), job description as below:


Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.3, HCMC
  • Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Xây Lắp Hải Long
Xây Lắp Hải Long Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 8, Tòa nhà Taiyo, 97 Bạch Đằng, phường Hạ Lý, quận Hồng Bàng, thành phố Hải Phòng, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Xây Lắp Hải Long:

Pháp nhân:

  • Giấy đăng ký kinh doanh số: 055586
  • Do sở kế hoạch đầu tư cấp.
  • Ngày đăng ký: ngày 19 tháng 11 năm 1999
  • Vốn đăng kí: 60.000.000.000 đồng

Các cơ sở trực thuộc:

1. Nhà máy kết cấu thép Hải Long tại Huyện An Lão - Hải Phòng

2. Nhà máy sản xuất giáo đĩa RingLock - Tấm lợp, xà gồ Kim loại

3. Trung Tâm Hành chính - Dịch vụ

4. Trung tâm tư vấn thiết kế xây dựng

Doanh thu:

  • Năm 2016: 562.278.000.000 VNĐ
  • Năm 2017: 507.398.951.566 VNĐ
  • Năm 2018: 750.575.000.000 VNĐ

Các hoạt động chính:

  • Tư vấn thiết kế các công trình dân dụng và công nghiệp.
  • Sản xuất lắp dựng khung nhà thép tiền chế.
  • Xây dựng các công trình dân dụng và công nghiệp.
  • San lấp mặt bằng, xây dựng cơ sở hạ tầng.

Nhân lực:

  • Cán bộ kĩ thuật, kĩ sư và các bộ phận khác: 97 người.
  • Công nhân lành nghề và lao động phổ thông: 620 người.

 

 

 

 

Những nghề phổ biến tại Xây Lắp Hải Long

Bạn làm việc tại Xây Lắp Hải Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xây Lắp Hải Long

Xây Lắp Hải Long

Click để đánh giá