Mô tả công việc
-Marketing campaign (banner, video, poster,…)
-Follow projects and manage project advertisement;
-Make design for products, services;
-Follow up the concept creation and development, design direction, management and execution of overall visual language.
-Work across teams regarding branding and visual hierarchy including interactive, pre- and post-production video, social and photography direction
-Interpret and apply brand identity standards effortlessly across all mediums.
-Construct packaging mock-ups (including packaging dielines)
-Work collaboratively to design various marketing collateral such as packaging, brochures, point of purchase signage/displays, product images and web-related graphics, such as banners, posters, stories, gif animations and landing pages etc.
-Other tasks upon request.
Quyền lợi được hưởng
Dùng cơm trưa tại canteen khách sạn
Thưởng lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Yêu cầu công việc
-At least 3 year’s experience for designer position;
-Priority the candidates have experience working as designers for F&B and Night life field;
-Be proficient in creative software from Adobe (especially Photoshop, Illustrator, Animate, After effects, premiere), Video Editing, and related graphic software;
-Experience with After Effects and/or Blender;
I-llustration and drawing skills including pencil, spray paint, paint and pen mediums, especially for anime or other comic book styles or graffiti is a plus;
-Fast-paced environment to produce quality output without compromising on the quality;
-Need to quickly adapt to new platforms and media;
-Be responsible for time management;
-Can communication in English
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ Phần Y tế Chấn Văn là chuỗi hệ thống phòng khám Nhi đồng/Phụ Sản/Lão khoa/Nhãn Khoa 315. Với đội ngũ bác sĩ chuyên nghiệp từ bệnh viện Nhi Đồng 1, Nhi Đồng 2, Nhi Đồng Thành Phố và bệnh viện Phụ Sản Từ Dũ, Hùng Vương....đảm nhiệm. Đảm bảo việc khám chữa bệnh chuyên nghiệp, tận tâm, chăm sóc với người bệnh là niềm tin tưởng của khách hàng