Mô tả công việc
• Registers and rooms all arrivals according to established procedures
• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation
• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent
• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange
• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times
• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.
• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist
• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels
• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction
• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals
• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand
• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times
• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance as law
Bao Viet Health insurance for personal and family
24/7 Accident Insurance
Rest & Relaxation Allowance
Relocation assistance
Repatriation allowance
Home Leave allowance
Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Gym room
Yêu cầu công việc
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field:
1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills:
Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
Able to read and write English
Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Certificates related to applied position
- Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
CÔNG TY CP PHÁT TRIỂN BẤT ĐỘNG SẢN PHÁT ĐẠT là một trong những chủ đầu tư bất động sản lớn uy tín hàng đầu tại Việt Nam, được thành lập từ năm 2004 và niêm yết trên sàn HOSE từ năm 2010 (Mã CK: PDR).
Hiện tại, quỹ đất của công ty được trải dài từ nhiều địa phương như TP. HCM, Quảng Ngãi, Bình Định, Phú Quốc và gần đây nhất là tỉnh Bình Dương, Bà Rịa – Vũng Tàu…
Tiêu biểu trong số đó là chuỗi dự án khu căn hộ cao cấp mang thương hiệu The EverRich, The EverRich Infinity, Millenium tại thị trường trọng điểm TP. HCM và các dự án khu đô thị lớn như Phát Đạt Bàu Cả (Quảng Ngãi), Khu đô thị du lịch sinh thái Nhơn Hội (Bình Định), Dự án trung tâm thương mại & căn hộ cao cấp Astral City (Bình Dương)...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được mua bảo hiểm sức khỏe cho cấp quản lý và bảo hiểm tai nạn kết hợp cho toàn thể nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building hàng năm
- Tham quan du lịch 1 năm/ lần
- Cùng ăn sáng vào mỗi thứ 2 đầu tuần, thuê đầu bếp về nấu bữa cơm gia đình cho mọi người
Lịch sử thành lập
- Năm 2004, Hợp tác đầu tư thực hiện các dự án tại Khu dân cư Trung Sơn- Bình Chánh. Dự án khu căn hộ Sao Mai tại Quận 5, Tp.HCM.
- Năm 2006, Khởi công xây dựng Dự án The EverRich 1 tại Quận 11, Tp.HCM, với vốn đầu tư 1.100 tỷ đồng, bao gồm 2 toà tháp cao 25 tầng, có 5 tầng TTTM, 300 căn hộ cao cấp và 50 văn phòng.
- Năm 2007, Tiếp tục triển khai việc xây dựng Dự án The EverRich 1. Tập trung phát triển quỹ đất cho các dự án mới tại Quận 7, Quận 9, Nhà Bè, Tp.HCM.
- Năm 2008, Đầu tư resort cao cấp tại Cam Ranh, Hội An và Phú Quốc. Ký hợp đồng với tập đoàn Starwood và Marriott để hình thành dự án The Westin Resort & Spa, Cam Ranh, và Dự án khách sạn Marriott, Hội An.
- Năm 2009, Hoàn thành và bàn giao căn hộ Dự án The EverRich 1 cho khách hàng. Chính thức ra mắt hệ thống nhận diện thương hiệu với logo và slogan mới.
- Năm 2010, Khởi công xây dựng và khai trương hệ thống nhà mẫu Dự án The EverRich 2. Khởi công xây dựng cầu Phú Thuận từ Phú Mỹ Hưng bắc qua Dự án The EverRich 3. Chính thức niêm yết cổ phiếu trên sàn HoSE, đánh dấu một bước phát triển mới của Công ty Phát Đạt.
- Năm 2011, Khánh thành cầu Phú Thuận tại phường Tân Phú, Quận 7, Tp.HCM. Triển khai thi công Dự án The EverRich 3 tại Phường Tân Phú, Quận 7, Tp.HCM.
- Năm 2012, Thực hiện các hoạt động xây dựng tại Dự án The EverRich 2 để bàn giao cho khách hàng. Hoàn thiện các thủ tục pháp lý và đầu tư cần thiết để đưa Dự án The EverRich 3 vào giai đoạn kinh doanh.
Mission
Kiến tạo những không gian sống hoàn hảo với kiến trúc độc đáo và chất lượng vượt trội nhằm mang lại giá trị gia tăng cho khách hàng, cổ đông và cộng đồng.