Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships;
- Present new products, their benefits and applications to meet customers’ demands;
- Reply to customers’ inquiries via emails, face to face meetings, virtual meetings and phone calls;
- Offer products to customers based on their requirements;
- Negotiate contracts and pricing agreements while ensuring profitability.
- Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid;
- Be a coordinator and translator between customers and factory; Guide and arrange factory tours and audits for customers;
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
- University degree in foreign trade, marketing, or economics;
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
- Work experience in sales B2B in Food Industry (advantage);
- Available for traveling as necessary;
OPPORTUNITIES
- Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labor law, plus 13th-month salary, quarterly performance bonus;
- Work hours:
+ Monday - Friday: 8am - 5pm (Lunch break: 12noon - 1pm)
+ Saturday: 8am - 12noon
- Meal, Travel, Telephone allowances;
- Annual health check-up. Private health care program. Company trip;
- Gaining clear view of your career path and attractive salary;
- Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
- Professional and dynamic working environment;
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hưng Việt Group là chuỗi Công ty sản xuất, Kinh doanh các mặt hàng gia vị. Nắm bắt được tình hình thị trường và nhu cầu sử dụng ngày càng đa dạng của Người tiêu dùng, Hưng Việt Group đã tạo nên một hệ sinh thái khép kín từ khâu chuẩn bị nguyên liệu, Nghiên cứu công nghệ, phát triển sản phẩm, sản xuất chế biến,... cho đến việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Với sứ mệnh là Nâng tầm gia vị Việt, Hưng Việt luôn không ngừng nghiên cứu, sáng tạo để đưa ra được sản phẩm vừa phục vụ được nhu cầu hiện đại - hợp vệ sinh, mà vẫn không thể thiếu nét "truyền thống" hương vị "đặc trưng" trong nền ẩm thực Miền Nam.