Mô tả công việc
• Apologize on behalf of the Spa to any unsatisfied guest, informing the Spa supervisor or manager immediately.
• Fully understand the nature & features of the hotel’s services as well as the Leisure department including Spa including internal promotions, current and future facilities available to guests, and actively promote them to guests.
• Ensure that the daily opening and closing of the Spa is carried out smoothly and efficiently.
Quyền lợi được hưởng
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 16 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Pre-opening Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Be on time for shift; properly open and close spa each day according to Standard Operating Procedures of Spa department.
• Be a host to the guests of the Spa department. This includes greeting them in person or over the phone in a friendly, efficient and professional manner, as well as escorting them to the appropriate facilities.
• Schedule treatment bookings and ensure smooth operation of the spa reception.
• Accurately book, change and cancel spa appointments.
• Provide guests with detailed descriptions of spa treatments, packages, services, and hours of operation.
• Receive and respond to all guest concerns, comments or complaints with discretion, urgency, professional; provide accurate information, ensuring complete guest satisfaction.
• Maintain complete confidentiality in all guest matters.
• Encourage rebooking for spa guests and correct any wrong bookings with care and urgency.
• Acknowledge and greet everyone who enters and leaves the spa.
• Maintain a clean; organized, safe, fully stocked and well organized work area.
• Ensure spa journey of Guest is carry out standardlly and observe in all aspects: reservation, arrival, treatment and departure and payment process ishandled in accordance with spa department policy.
• Handle all transactions to ensure accuracy of daily spa summary revenue form, cash float, general report, daily revenue.
• Actively promote the spa menu, services and retail, as well as programs, promotions and/or discounts available.
• Ability to perform the duties of the Retail Consultant as needed.
• Maintain a positive attitude and contribute for spa deparment toward a quality work environment.
• Ensure all stuff and equipment for Front desk task is always full for operation; inform Spa manager when stock is low.
• Regularly attend and support training and staff meetings for the spa.
• Assist in all areas of spa operation as requested by Spa Manager.
• Report to Spa Manager any and all occurrences involving staff or guests in the spa that require attention.
• Maintaining detailed records of daily spa treatment to making report related to finance, authorities and other requirements if needed.
• Adhere to Hilton service standards and service quality reviews, in order to provide consistent service to guests, so that guests enjoy pleasant, memorable professional services.
• Carry out any other duties assigned by management.
• The Management reserves the right to make changes to this job description without advance notice.
Yêu cầu hồ sơ
- Apply to via Hoteljob or email
- Tel: 0329 590 055
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.