Mô tả công việc
• Perform Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Spa Manager.
•The Spa Receptionist will be required to coordinate and confirm booking for treatment in a professional and be responsible for the daily reconciliation of all Spa revenues and upselling.
• The spa Receptionist will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel's policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained
• Promotes the Pullman brand philosophy through exemplary attitude, behavior, uniform and excellent communication skills.
• Forms the link and interfaces between the hotel's different departments for support guests.
• Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high-quality services throughout their stay.
• Promotes the hotel's offer. Helps meet the department's quantitative targets through his/her sales efforts.2. Anticipate guest’s needs through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associates.
• Coordinate and confirm all bookings for Spa Treatments from both internal & external resort guests.
• Accept payment for guests’ accounts at the end of their treatment session. Maintain a house bank and make a deposit and accurate report of receipts daily. All services payable will be immediately charged to the guest room account via reception or cash & credit card transactions recorded on a daily revenue summary sheet.
• Adhere to hotel credit procedures and policies at all times.
• Have a good working knowledge of the treatments and services on offer in the Spa & Health Club Centre.
• Respect and observe guests’ privacy and safety at all times. To monitor and report unusual incidents in the area including unauthorized persons entering the Spa & Health Club Centre.
• Maintains up-to-date knowledge of all hotel and area events and activities so that guests will receive accurate and prompt information when requested.
• Undertake other duties as requested by the Spa & Health Club Manager / Resort Management.
• Attend training sessions and meetings as requested.
• Uphold the Pullman culture by demonstrating Pullman Standards at all times to guests and fellow associates.
• Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation and related Pullman Resort Da Nang Policies.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation receive full salary
- 05 working days, 02 days off per week
- Uniform & Duty meals provided by the hotel
- Periodic health check
- Accident insurance 24/7
- Social & health insurance and unemployment follow Vietnam law
- Opportunity to work in a dynamic and professional environment
- Opportunity to grow within Accor group.
- Discounted rates apply when using services at the hotel in the Accor group worldwide
Yêu cầu công việc
• 06 months experiences
• Able to communicate in English
• Enthusiasm, good team player
• Willing to teach and share the specialized skills with the team member.
• Have sense of awareness towards clients
• Ability to work in flexible hours including weekends and public holiday
• Able to remain calm under pressure and handle emergency situation
• Wiling to learn new things
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.