![Công ty CP Tập đoàn NextTech Công ty CP Tập đoàn NextTech](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-19-1693389882.png)
Receive information & support Customer/Merchant via multi channels Hotline, Fanpage, Email
Survey Customer satisfaction, and collect customer feedback on our service and brand.
Random check the store to ensure the knowledge and services of the store about Got It.
Other team support in Merchant's events.
Training:
Plan and execute training for merchants' CS Team based on the company's requirements.
Plan and execute training for the CS team based on the company's requirements.At least 2 years of experience at relevant positions, preferably in Hotline/Call Center
Proactive, positive and patient
Good in Office software.
Can work under great pressure.
Clear and informative communication.
Willing to work on shift (rotation in 4 shifts by manager's arrangement: 7h30-15h30; 9h-18h; 15h-23h; 11h30-20h) and Work 5 days/week (including weekend)Working time: 5 days per week (including weekend) and 8 hours per day.
Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
100% statutory insurance contribution as per the labor law.
Bao Viet Healthcare insurance.
100% gross salary in probation.
12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
Annual bonus: depending on business & individual performance.
Annual salary review.
ESOP allows you to financially share in our future success.
Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc.
![Công ty CP Tập đoàn NextTech Công ty CP Tập đoàn NextTech](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-19-1693389882.png)
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn NextTech
Bạn làm việc tại Tập đoàn NextTech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Tập đoàn NextTech](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/19/download-19-1693389882.png)