Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
Công ty CP Thẩm mỹ Thu Cúc được thành lập vào năm 1996 bởi Chủ tịch Hội đồng Quản trị Nguyễn Thu Cúc với xuất phát điểm là một đơn vị Spa, Y khoa lớn nhất tại Hà Nội, Tp Hồ Chí Minh và các tỉnh: Bắc Ninh, Bắc Giang, Lạng Sơn, Phú Thọ, Quảng Ninh, Ninh Bình, Thanh Hóa, Nghệ an đến nay. Trên 26 năm Công ty đang ngày càng phát triển lớn mạnh và khẳng định vị thế trong lĩnh vực Y khoa và Thẩm mỹ với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp toàn diện cho mọi khách hàng.
Tầm nhìn
- Khi nhu cầu làm đẹp tăng cao, Bệnh viện Thẩm mỹ Thu Cúc tập trung cung cấp hơn 100 dịch vụ làm đẹp hiện đại, gồm 3 lĩnh vực chính: thẩm mỹ mặt, vóc dáng, và công nghệ cao.
- Dịch vụ được nghiên cứu và cập nhật liên tục, đảm bảo mang lại kết quả phù hợp với từng khách hàng.
Sứ mệnh
- Thu Cúc hướng tới việc thay đổi tích cực cuộc sống khách hàng thông qua cải thiện nhan sắc, giúp họ tự tin hơn.
- Phương châm: “Đưa sắc đẹp Việt lên một tầm cao mới.”
- Hơn 20 năm, Thu Cúc đã mang lại niềm vui và sự hài lòng cho hàng triệu khách hàng.
Giá trị cốt lõi
- An toàn: Ưu tiên công nghệ đạt chuẩn FDA, quy trình khử khuẩn chặt chẽ, phòng mổ vô khuẩn hiện đại
- Chất lượng: Dịch vụ được đầu tư kỹ lưỡng, quy trình đạt chuẩn Bộ Y tế.
- Chuyên nghiệp: Đội ngũ bác sĩ và nhân viên luôn tư vấn, hỗ trợ khách hàng tận tâm.