Mô tả công việc
- Excellent knowledge in beauty personal care brands internationally, tiktok trend, brand research.
- Pinpoint customer/shopper trends and understand the advanced principles of category management.
- Be responsible for driving and executing category strategies, analyzing market trends, and ensuring effective management of vendor relationships.
- Optimize category product selections for sale/ revenue while maintaining the visual and aesthetic of the selections.
- Lead cross-functional teams to identify new product opportunities and develop innovative solutions to drive business growth.
- Lead the go to market strategy including producing, adapting content creation, benchmarking, sale plan
- Negotiate on price, timeline, FOC, payment terms on all vendor/ brand/ supplier‘s orders.
- Managing inventory, lead time, orders, custom, documentations, contracts, renewal, vendor communication... to make sure no bottle neck affecting the sale channel or planning
- Report on performance/ key note takeaway, product life cycle management, briefing on market research,
- Persuasive, sale- driven, goal-oriented, sell to the sellers, sell ideas to customers and stakeholders
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing or a related field
- At least 4 years experience in similar role
- A plus with experience in product management, category management, marketing or a related field
- Demonstrated expertise in analyzing market trends, conducting competitive analysis, and identifying areas for growth
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proven track record of leading cross-functional teams to achieve business goals
- Strong project management and problem-solving skills, excel and analytic tools.
- Fluent in both Vietnamese and English
- Expert in the Beauty, Personal Care, Home Living, Lifestyle, Baby, Gift for Him industry is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income;
- Company Yearly Performance Bonus;
- PVI Healthcare Insurance;
- Social Insurance (prescribed by state) and 12 annual leave per year;
- Annual Salary Review;
- Lunch and snack sponsored by Company;
- Parking - Monthly parking is covered by Company;
- Other benefits: Company Activities (happy hour party, team building party, quarter party, company trip), ping pong at office, gift voucher...
- Employee Discount Code (Up to 50%);
LEP’ Fashion: Thành lập năm 2017 và trực thuộc Công ty CP thời trang Au Couture (tên cũ là Song Bình), thương hiệu thời trang Lep’ với quy mô 350 nhân sự đã trở thành địa chỉ tin cậy cho phái đẹp toàn quốc với 15 showroom trên toàn quốc và top 1 ngành hàng trên các trang thương mại điện tử lớn nhất Việt Nam.
Chúng tôi tự hào là đơn vị thiết kế và trực tiếp sản xuất các sản phẩm váy đầm chất lượng cao với phong cách nữ tính, thanh lịch và quyến rũ với form dáng chuẩn và đường cắt may chỉn chu được hàng triệu phụ nữ Việt tin dùng. Tầm nhìn năm 2030, chúng tôi sẽ trở thành một tập đoàn thời trang đa thương hiệu, vươn cánh tay ra thị trường quốc tế, mang sản phẩm may mặc Made in Vietnam tới với khách hàng toàn cầu.
Tại Au Couture - Lep' chúng tôi xây dựng một môi trường chuyên nghiệp, yêu nghề, luôn đặt chữ Tâm lên đầu. Gia nhập Au Couture để phát triển bản thân toàn diện, trở thành chuyên gia trong lĩnh vực của bạn với mức thu nhập xứng đáng