Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1.Operations duties
a.Merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
•All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
•Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
-Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
-Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
-Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
-Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b.Non-merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
•Sales floor is kept clean & tidy.
•Fire safety procedure is carried out properly.
-Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
-Execute floor opening and closing
-Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c.Customer service
-Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
-Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
-Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
-Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
2.Sales and Profits
-Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
-Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
-Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
-Provide every day sales figure of concess counter for promoters
-Support cashier in return/exchange merchandise as required.
3.Manpower management
-Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
-Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
-Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
-Be responsible for General Staff’s performance.
-Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
-Regularly train and motivate subordinates in daily works.
-Identify potential staff for succession planning purposes.
-Build and promote teamwork spirit.
Yêu Cầu Công Việc
-Education: Colleage or Technical School graduate
-Good communication, problem solving and leadership skills
-Customer focused
-Self-disciplined with ability to work independently
-Good presentation and sales skill
-Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
-Ability to communicate in English (verbal & written).
-Be able to work at shift & on Public holidays
-Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Vòng Xanh là nhà phân phối chính thức và độc quyền thương hiệu xe đạp Giant International tại Việt Nam. Giant International là thương hiệu xe đạp lớn nhất thể giới có mặt tại hơn 50 quốc gia với đầy đủ các dòng sản phẩm xe đạp cho mọi đối tượng sử dụng. Vòng Xanh hiện tại có 5 showroom tại HCM và 43 đại lý trên toàn quốc và là nhà nhập khẩu và phân phối xe đạp thể thao lớn nhất Việt Nam. Công ty hướng đến mục tiêu 100 showroom trên toàn quốc vào 2025 và trở thành nhà cung cấp xe đạp hàng đầu cho mọi gia đình.
Tập thể Vòng Xanh được xây dựng trên nền tảng 5 Giá trị cốt lõi mà bất kỳ một nhân viên nào khi tham gia vào công ty cũng phải lĩnh hội. Các giá trị này tạo nên Văn hóa công ty và nền tảng cho sự phát triển mạnh mẽ trong những năm tới khi Công ty chuẩn bị mở rộng mạng lưới phân phối tại Việt Nam.
Review Vòng Xanh
Mình đã từng làm công ty này và chia tay công ty sau 4 tháng làm việc. Mình khuyên thật các bạn là không nên vào cty này làm đâu hoặc nếu có làm thì cũng đừng nên quá tâm huyết
Công ty đi làm cho dui thôi, chứ không biết bị đuổi bất cứ khi nào. Dui thì cho đi làm, buồn thì thông báo đuổi việc (nay báo mai nghỉ).
Bộ phận CS của cty này là phải đi nịnh nhân viên cũ, làm TMDT thì 1 mình 1 cõi, tự làm từ a-z mà doanh số thì đòi tăng liền trong vài tháng