Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 3 năm
Ngày đăng tuyển
16/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
As a Design Supervisor at Minthcare, you are responsible for delivering new outstanding design ideas for always-on and campaigns of the Minthacare brand portfolio. You are supervising an internal team of crafters and external resources for producing artwork & assets that are meeting marketing and brand objectives..You are also directly responsible for the production and design of all collaterals, assets, materials for integrated marketing campaigns on multichannel platforms (online and offline, retail and e-commerce, media and KOLs, medical and partners)..
Scope of Responsibilities
Creative strategy: Lead the development and implementation of creative strategies that align with Minthacare’s marketing and branding objectives. Propose big ideas for the main campaigns of the portfolio of Minthacare brands. Propose activities and engagement strategies to engage on all channels with partners and customers. Propose and optimize the adaptation of existing contents from other countries or from headquarters to be used in Vietnam.
Ideation: Provide creative direction and ideation for all marketing campaigns, ensuring that concepts are on brand, visually compelling, and aligned with target audience preferences.
Creative ownership: Oversee the work of designers, writers, and other internal and external creative professionals, providing art direction and feedback to ensure that all creative output meets Minthacare’s standards for quality and brand consistency.
Creative localisation: Ensure the good localisation and adaptation of content coming from HQ or other countries to resonate for the Vietnam market.
Creative consistency: Manage the brand’s visual identity, ensuring consistency across all touchpoints, including packaging, advertising, and social media.
Art direction: Provide art direction for all creative projects, ensuring that design elements are on brand, visually appealing, and effective in communicating key messages.
Resource management: Develop and maintain budgets for all creative projects, and manage resources to ensure efficient and effective use of funds.
Yêu cầu công việc
Agility: Manage multiple projects and brands simultaneously, balancing competing priorities and deadlines, and ensure that all projects are delivered on time, on budget, and to the company’s standards for quality.
Creative innovation: Stay up-to-date on industry trends, competitive landscape, and customer preferences to inform the company’s creative direction and ideation. Ability to think creatively and develop new ideas that differentiate our products from competitors while maintaining the medical USP of the products.
Collaboration: Engage with cross-functional teams to ensure that creative concepts align with product development and launch timelines. Ability to work effectively with all teams in the Minthacare organizational structure: with the HQ of the brands, with other departments of the company, with peers in other countries, with the brand representatives.
Company culture: Foster a culture of creativity and innovation within the team and across the organization, encouraging team members to share ideas and experiment with new approaches.
Time management: Excellent time management skills to prioritize tasks and meet deadlines.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.