Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Tenant Relations Officer/Executive (NV phòng Quan hệ Khách thuê)
1C VIETNAM LLC
17 việc làm
55 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
04/01/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bảy
Chi tiết công việc
Job description:
- Working with the Management Team, the TR Staff may be assigned or required to carry out specific projects aimed at improving standards within the Crescent Mall, for example customer care, or standard of service of contractors, reviewing all centre facilities, equipment & furniture.
- Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate.
- Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
- Perform “Walk around” every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
- Liaising with both the Marketing Manager and Retailers and other parties regarding the booking & use of event space.
- Review & address lease line and sight line infringements in addition to other breaches of lease by tenants where required. Ensure tenants are compliant with legal obligations, Tenant Handbook rules and regulations.
- Working with the Operations Team, the TR Staff will be required to ensure the delivery of the highest standard of service from all contractors, including Cleaning, Maintenance, Security, M&E and Waste Disposal.
- Assisting with rent collection and arrears control where required.
- Assist with petty cash reconciliation where required.
- Perform special projects and other responsibilities as assigned by TR Manager.
Qualifications:
- Tertiary qualifications with relevant experience of at least 2-3 years working in a similar position.
- Advanced knowledge of Customer Service.
- Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience.
- Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
- Ability to react quickly in emergencies and make decisions that may involve the safety of others or a significant amount of money.
- Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
- Able to work in shifts (evenings, early mornings), weekends and/or holidays.
Benefit:
- BHXH Full lương
- Bảo hiểm tư nhân sau thử việc
- Lương tháng 13
- Các khoản thưởng trong năm
- Company Trip
- Và nhiều phúc lợi khác
Working hours:
- Theo ca, 48 giờ/tuần, nghỉ 1 ngày/tuần
Khu vực
1C VIETNAM LLC
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
OF 07 - T10 Khu đô thị trung tâm thương mại Times City, số 458 Minh Khai, Phường Vĩnh Tuy, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Được thành lập từ năm 1991, công ty 1C đã khẳng định danh tiếng ở thị trường Nga và Đông Âu nhờ phát triển và cung cấp các giải pháp phần mềm cũng như các dịch vụ hỗ trợ cho doanh nghiệp.
Giải pháp trên nền tảng công nghệ 1C:Enterprise của 1C nổi tiếng khắp thế giới. Đây là hệ thống phần mềm chuyên dụng dành cho việc tự động hóa quản lý doanh nghiệp, đã có mặt trên 600 thành phố, tại hơn 80 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại 1C VIETNAM LLC
Bạn làm việc tại 1C VIETNAM LLC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
1C VIETNAM LLC
Click để đánh giá