Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
* General purpose of the position:
- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services
- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients
- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.
- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services
- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff
- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services
- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
* Relation with Patients
- Focus will be given to inpatients
- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization
- Visit all inpatients, speak to them and their family,
- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations
- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific
- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH
- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge
- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request
- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner
- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients
- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer
- Complaint database is kept up to date
* Others task
- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives
- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services
- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up
- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager
Yêu Cầu Công Việc
- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)
- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.
* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:
- Good communication and listening skills
- Good interpersonal skills
- Capable of working with a team
- Ability to work under pressure
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 24 - 30
- Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
- Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
- Lương: Cạnh tranh
SAMMI SHOP là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng hàng đầu Việt Nam. Sau hơn 14 năm phát triển, Sammi Shop đã khẳng định được vị trí của mình trong ngành mỹ phẩm, trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy của hơn 10 triệu khách hàng, với gần 30 cửa hàng trên toàn quốc tại các thành phố lớn như TP.HCM, Hà Nội, Quảng Ninh, Cần Thơ; Bắc Ninh, Thanh Hóa, Hải Phòng... Với sứ mệnh đem đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cùng giá thành cạnh tranh, Sammi shop là đối tác chiến lược với nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Some by Mi, Dear.Klairs, Skin1004, 9 Wishes, By Wishtrend, I’m from, Bioderma, Vichy , La Roche Posay, Maybelline, Loreal,... Giờ đây, khách hàng có thể hoàn toàn yên tâm về chất lượng sản phẩm khi mua hàng tại Sammi Shop.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình team building,
-
Du lịch….
- Coffee
Lịch sử thành lập
- Sammi Shop là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng và uy tín hàng đầu Việt Nam. Hoạt động từ 2009 đến nay, Sammi đã có gần 10 năm kinh nghiệp trong công cuộc trở thành tên tuổi chủ lực của ngành mỹ phẩm tại Việt Nam.
Mission
Sammi đã hợp tác chính thức và phân phối độc quyền nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Maybelline, Loreal , Cosrx, Benton, Murad, Klairs , Bioderma, Vichy , Laroch Possay, Instree, By Wishtrend, I’m from … Khi đến với Sammi Shop, khách hàng có thể tìm mua được những sản phẩm chính hãng với giá cả cạnh tranh nhất trên thị trường.