Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
SAMMI SHOP là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng hàng đầu Việt Nam. Sau hơn 14 năm phát triển, Sammi Shop đã khẳng định được vị trí của mình trong ngành mỹ phẩm, trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy của hơn 10 triệu khách hàng, với gần 30 cửa hàng trên toàn quốc tại các thành phố lớn như TP.HCM, Hà Nội, Quảng Ninh, Cần Thơ; Bắc Ninh, Thanh Hóa, Hải Phòng... Với sứ mệnh đem đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cùng giá thành cạnh tranh, Sammi shop là đối tác chiến lược với nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Some by Mi, Dear.Klairs, Skin1004, 9 Wishes, By Wishtrend, I’m from, Bioderma, Vichy , La Roche Posay, Maybelline, Loreal,... Giờ đây, khách hàng có thể hoàn toàn yên tâm về chất lượng sản phẩm khi mua hàng tại Sammi Shop.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình team building,
-
Du lịch….
- Coffee
Lịch sử thành lập
- Sammi Shop là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng và uy tín hàng đầu Việt Nam. Hoạt động từ 2009 đến nay, Sammi đã có gần 10 năm kinh nghiệp trong công cuộc trở thành tên tuổi chủ lực của ngành mỹ phẩm tại Việt Nam.
Mission
Sammi đã hợp tác chính thức và phân phối độc quyền nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Maybelline, Loreal , Cosrx, Benton, Murad, Klairs , Bioderma, Vichy , Laroch Possay, Instree, By Wishtrend, I’m from … Khi đến với Sammi Shop, khách hàng có thể tìm mua được những sản phẩm chính hãng với giá cả cạnh tranh nhất trên thị trường.