Mô tả công việc
- Answering all guest questions regarding spa offerings, appointment availability, length and cost of treatments.
- Effectively suggest alternatives to guests if their first requests can not be met.
- Scheduling appointments in such a way that staff is available to handle all bookings, or work with other Spas to have staff sent in for assistance.
- Politely confirm time of appointment and cancellation policy to all guest before ending phone conversations.
* Interacting with guests, including but not limited to:
- Dealing with guest complaints.
- Conducting spa tours.
- Assisting with spa promotions
- Assisting with journalist visits and photo shoots.
- Conducting travel agents site inspections.
- Offering complementary 5 minutes massages after conducting spa tour.
- Presenting complimentary gifts to guest after conducting spa tour.
- Assisting in the ongoing practice of dialogues in English and Japanese, regarding spa treatments and dialogues during treatments.
- To be well informed and educated in all aspects of Spa facilities, policies and procedures.
- To Supervise completion of tasks regarding all daily check list and delegated tasks as necessary to staff to ensure completion in a timely manner.
- To insure complete preparation of weekly requests of par stocks and supplies.
- assisting in the preparation of reports, including :
- Staff attendant: sick leave holidays, unpaid time off, ceremonies, etc.
- Guest complaints, incident reports regarding staff or guest.
- Monthly summary of treatments and guest information.
- Daily sales of services and retail.
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy and procedures
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy related to fire, hygiene, health and safety
- Reporting for duty punctually and wear the correct uniform with the name badge at all times
- Carrying out the other duties as assigned by the management team
- Establishing good relationship and rapport with guests and colleagues
- To ensure the cleanliness and hygiene in work areas
- Being aware of other departments' promotions and sell them.
- Knowing the telephone extension numbers of all departments and all managers.
- Keeping the reception area neat and clean at all times.
- Leaving the premises once the shift is over and make sure that the reception area is kept clean and tidy.
- Reporting any broken equipments or accessories to the Spa Supervisor, Training Manager, Spa Manager.
- Knowing the fire and emergency procedures.
- In case of incident/accident, record on the designated sheet and send copy to the Spa Manager.
- Knowing and enforcing all department policies and guidelines.
- Responding to any changes in the spa function as assigned by the management
* Benefits:
- Competitive salary
- Insurance as labor law
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Contract 2 years included probation period
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
- Service charge as revenue
- International working environment, join courses of IHG Group
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
* Experience:
- 2-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
* Service years in supervisor/manager level:
- 1-year previous experience in same position
* Knowledge and skills:
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
* Language:
- English
Quyền lợi được hưởng
Kiên Giang
Thành lập năm 1996 với số vốn ban đầu 22 triệu đô la và tổng vốn đầu tư cho tới nay lên tới 261 triệu đô la, CÔNG TY TNHH CALOFIC là một trong những công ty liên doanh hàng đầu đã đặt nền móng cho ngành công nghiệp sản xuất và chế biến dầu thực vật tại Việt Nam. Hiện nay, CALOFIC có 2 nhà máy sản xuất đặt tại tỉnh Quảng Ninh, TP. Hồ Chí Minh với tổng công suất lên đến 2.300 tấn/ ngày đêm, cùng hai văn phòng đại diện tại Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh, đưa tổng số nhân viên trên toàn quốc lên 1.000 người.
Đến nay, CALOFIC đã trở thành thương hiệu quen thuộc đối với khách hàng và người tiêu dùng thông qua các nhãn hiệu dầu thực vật nổi tiếng như Neptune – Điểm 10 cho chất lượng; Simply – Cho một trái tim khỏe; Meizan – Có Meizan nấu mê ngay; Kiddy – Dưỡng chất vàng cho não bộ của bé; Cái Lân – Cái Lân vào bếp, May mắn vào nhà.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHYT, BHXH và Bảo hiểm tai nạn 24/24
- Được khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm .
- Chương trình dã ngoại hàng năm
- Ngày Hội Gia Đình/ Hội Thao nội Bộ/ Hội Thao Giao lưu cùng các công ty trong tập đoàn.
- Tham gia miễn phí các câu lạc bộ thể thao ( Yoga/ bóng đá/ tennis/ cầu lông )
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Thành lập Công ty TNHH Dầu Thực Vật Cái Lân trên cơ sở liên doanh giữa Tập đoàn Wilmar International và Tổng Công ty Công nghiệp Dầu thực Việt Nam – Vocarimex, có trụ sở chính đặt tại KCN Cái Lân, tỉnh Quảng Ninh.
- Năm 1999, CALOFIC được bình chọn Danh hiệu Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao liên tiếp trong 21 năm.
- Năm 2005, CALOFIC vinh dự nhận Giải thưởng Rồng Vàng 12 lần từ năm 2005 đến 2019.
- Năm 2007, CALOFIC khánh thành nhà máy sản xuất dầu ăn thứ 2 tại KCN Hiệp Phước, TP. HCM với công suất tinh chế 600 tấn/ ngày.
- Năm 2008, CALOFIC nằm trong bảng xếp hạng 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam – VNR500.
- Năm 2010, Mở rộng phân xưởng tách sáp dầu cám gạo 30 tấn/ ngày được đưa vào vận hành tại nhà máy Hiệp Phước. CALOFIC được công nhận là doanh nghiệp liên tiếp nằm trong Top 1.000 doanh nghiệp đóng thuế thu nhập lớn nhất Việt Nam từ năm 2010 – 2016.
- Năm 2014, CALOFIC vinh dự được Chủ tịch nước trao tặng Huân chương lao động hạng ba.
- Năm 2015, Nâng cấp công suất phân xưởng tách sáp dầu cám gạo tại nhà máy Hiệp Phước từ 30 tấn/ ngày lên 60 tấn/ ngày.
- Năm 2016, Phân xưởng trung hoà 200 tấn/ ngày và phân xưởng tinh chế 100 tấn/ ngày tại nhà máy Hiệp Phước được đưa vào hoạt động. Sau đó phân xưởng tinh chế tiếp tục được nâng cấp công suất lên 200 tấn/ ngày cho riêng Dầu đậu nành.
- Năm 2017, Nâng cấp công suất phân xưởng tách sáp dầu cám gạo tại nhà máy Hiệp Phước từ 60 tấn/ ngày lên 90 tấn/ ngày.Nâng cấp công suất nhà trung hòa từ 350 tấn/ ngày đêm lên 600 tấn/ ngày đêm.
- Năm 2018, Xây mới phân xưởng tinh chế công suất 600 tấn/ ngày đêm được đưa vào vận hành tại Quảng Ninh. Nâng công suất phân xưởng tinh chế từ 700 tấn/ ngày đêm lên 1.300 tấn/ ngày đêm. CALOFIC nằm trong Top 10 công ty uy tín ngành Thực phẩm – Đồ uống năm 2018 và 2019.
- Năm 2019, Xây mới và đưa vào sử dụng phân xưởng tách sáp 42 tấn/ ngày đêm tại nhà máy Quảng Ninh.
Mission
Nâng cao sự hài lòng của khách hàng và người tiêu dùng thông qua việc cung cấp sản phẩm chất lượng đẳng cấp quốc tế với chi phí tối ưu.