Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The roles and responsibility of Guest Experience team members include:
Reception
-
Greet and assist guests as they enter and depart the property.
-
Welcome check-in guests
-
Provide a “welcome speech” to every check-in guest on the day of their arrival.
-
Assist check-in guests to their rooms and carry their luggage.
-
Encourage the guest to join the guest experience team in the bar for their welcome drink as soon as possible after their arrival.
-
Receive and respond to guest inquiries and complaints, ensuring all complaints handling training is followed at all times.
-
Direct any serious complaints to the Guest Experience Head of Department, or Hostel management team, and follow up with the guests afterwards.
-
Support Customer Service department with inquiries and concerns.
Events
-
Organise and host high quality night time events, for example, Karaoke, Pub Quiz, Beer pong, and many more.
-
Encourage and maximize guest participation, ensuring all events and engaging and fun for those involved.
-
Market the night time events to guests throughout the day, including during the welcome speech, to ensure all guests know what opportunities are available each day to socialize with other guests.
-
Support participation in Food & Beverage promotions and encourage sales..
-
Follow the RSA training provided during induction training to ensure our guests are safe during their stay
Tours
-
Host (not guide) single-day Mad Monkey tours to elevate guest experience of branded Tour products.
-
Guest Experience should not be fundamental to the delivery of Mad Monkey tour products, but should be strategically available to support the Travel & Tour teams to elevate the Guest Experience during tours.
-
-
Support Travel & Tours department to increase Travel & Tour product sales.
Local Community Projects
-
Implementation and in-house communication of Local Community Projects as directed by the global LCP Product Owner.
Marketing
-
Support in-house promotion of nightly events including poster and chalkboard displays, in line with brand standards.
-
Support Marketing department with content and information as requested.
-
Drive guest engagement with MMXP Mobile App.
-
Support online communication channels with in-house guests.
Post-Departure Care
-
Personalized outreach to all check-out guests and requests for feedback and online reviews.
Yêu Cầu Công Việc
The Guest Experience Team is responsible for ensuring each guest that checks into our Mad Monkey property has the best guest journey possible. The guest journey includes welcoming guests to the hostel with a positive Mad Monkey welcome, ensuring the check in process runs smoothly, and providing an enjoyable and fun welcome speech that includes all the necessary information to our guests to help them optimize their stay. Guest Experience team members must also show the guests to their room, and support with carrying their luggage, before encouraging them to visit the bar to collect their welcome drinks at each guest’s soonest convenience.
As a Guest Experience team member, the expectations are that you will plan and execute a variety of in-house events — ensuring they are engageable and fun — to provide great experiences for our guests as part of their guest journey. Guest Experience team members will also be expected to support Food & Beverage sales by ensuring daily happy hours, specials and other promotions are communicated to our guests. You are also expected to support the sales and experience delivery of Travel & Tours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 7 Tr - 10 Tr VND
Thành lập năm 1996 với số vốn ban đầu 22 triệu đô la và tổng vốn đầu tư cho tới nay lên tới 261 triệu đô la, CÔNG TY TNHH CALOFIC là một trong những công ty liên doanh hàng đầu đã đặt nền móng cho ngành công nghiệp sản xuất và chế biến dầu thực vật tại Việt Nam. Hiện nay, CALOFIC có 2 nhà máy sản xuất đặt tại tỉnh Quảng Ninh, TP. Hồ Chí Minh với tổng công suất lên đến 2.300 tấn/ ngày đêm, cùng hai văn phòng đại diện tại Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh, đưa tổng số nhân viên trên toàn quốc lên 1.000 người.
Đến nay, CALOFIC đã trở thành thương hiệu quen thuộc đối với khách hàng và người tiêu dùng thông qua các nhãn hiệu dầu thực vật nổi tiếng như Neptune – Điểm 10 cho chất lượng; Simply – Cho một trái tim khỏe; Meizan – Có Meizan nấu mê ngay; Kiddy – Dưỡng chất vàng cho não bộ của bé; Cái Lân – Cái Lân vào bếp, May mắn vào nhà.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHYT, BHXH và Bảo hiểm tai nạn 24/24
- Được khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm .
- Chương trình dã ngoại hàng năm
- Ngày Hội Gia Đình/ Hội Thao nội Bộ/ Hội Thao Giao lưu cùng các công ty trong tập đoàn.
- Tham gia miễn phí các câu lạc bộ thể thao ( Yoga/ bóng đá/ tennis/ cầu lông )
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Thành lập Công ty TNHH Dầu Thực Vật Cái Lân trên cơ sở liên doanh giữa Tập đoàn Wilmar International và Tổng Công ty Công nghiệp Dầu thực Việt Nam – Vocarimex, có trụ sở chính đặt tại KCN Cái Lân, tỉnh Quảng Ninh.
- Năm 1999, CALOFIC được bình chọn Danh hiệu Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao liên tiếp trong 21 năm.
- Năm 2005, CALOFIC vinh dự nhận Giải thưởng Rồng Vàng 12 lần từ năm 2005 đến 2019.
- Năm 2007, CALOFIC khánh thành nhà máy sản xuất dầu ăn thứ 2 tại KCN Hiệp Phước, TP. HCM với công suất tinh chế 600 tấn/ ngày.
- Năm 2008, CALOFIC nằm trong bảng xếp hạng 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam – VNR500.
- Năm 2010, Mở rộng phân xưởng tách sáp dầu cám gạo 30 tấn/ ngày được đưa vào vận hành tại nhà máy Hiệp Phước. CALOFIC được công nhận là doanh nghiệp liên tiếp nằm trong Top 1.000 doanh nghiệp đóng thuế thu nhập lớn nhất Việt Nam từ năm 2010 – 2016.
- Năm 2014, CALOFIC vinh dự được Chủ tịch nước trao tặng Huân chương lao động hạng ba.
- Năm 2015, Nâng cấp công suất phân xưởng tách sáp dầu cám gạo tại nhà máy Hiệp Phước từ 30 tấn/ ngày lên 60 tấn/ ngày.
- Năm 2016, Phân xưởng trung hoà 200 tấn/ ngày và phân xưởng tinh chế 100 tấn/ ngày tại nhà máy Hiệp Phước được đưa vào hoạt động. Sau đó phân xưởng tinh chế tiếp tục được nâng cấp công suất lên 200 tấn/ ngày cho riêng Dầu đậu nành.
- Năm 2017, Nâng cấp công suất phân xưởng tách sáp dầu cám gạo tại nhà máy Hiệp Phước từ 60 tấn/ ngày lên 90 tấn/ ngày.Nâng cấp công suất nhà trung hòa từ 350 tấn/ ngày đêm lên 600 tấn/ ngày đêm.
- Năm 2018, Xây mới phân xưởng tinh chế công suất 600 tấn/ ngày đêm được đưa vào vận hành tại Quảng Ninh. Nâng công suất phân xưởng tinh chế từ 700 tấn/ ngày đêm lên 1.300 tấn/ ngày đêm. CALOFIC nằm trong Top 10 công ty uy tín ngành Thực phẩm – Đồ uống năm 2018 và 2019.
- Năm 2019, Xây mới và đưa vào sử dụng phân xưởng tách sáp 42 tấn/ ngày đêm tại nhà máy Quảng Ninh.
Mission
Nâng cao sự hài lòng của khách hàng và người tiêu dùng thông qua việc cung cấp sản phẩm chất lượng đẳng cấp quốc tế với chi phí tối ưu.