Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Os Power's customers are Steel Products, Tubular Products, Chemicals & Plastics, Mineral Resources & Energy, Media, Food, Materials & Real Estate, Lifestyle & Retail, Trading in electrical infrastructure, Automotive & Construction equipment, Trading in social & transportation infrastructure.
Work Location: Phan Chu Trinh, Hoan Kiem, Ha Noi
Recruitment information
1. Job title: (Senior) Executive, (Deputy) Manager ( Depend on capability) for Hanoi Steel and Non-Ferrous Dept.
2. Employment Type: Full time, Permanent Labor Contract
3. Job assignments:
- Marketing and Sales of Non-Ferrous Metal and Mineral Resources
- Carry out market survey and industry analysis
- Communicating with customers/ suppliers/ makers and counter partners
- Prepare market reports, business reports.
- Visit and take care of visitors to visit customers/ suppliers/ manufacturers in domestic and overseas.
Yêu Cầu Công Việc
a. Education & Qualifications:
• Bachelor’s degree from a full-time university, majoring in relevant disciplines (such as Economics, Foreign Trade, Marketing…);
• English-language proficiency is required (TOEIC 800 or equivalent);
• Proficient computer skills (MS Office as minimum, other software to serve the work) is required.
b. Skills & Knowledge:
• Having skill of Sales and Marketing, market/ industry research and analysis.
- Having good communication skills and networking ability;
- Having good mind-set and knowledge about business and trading;
- Having Ethic, Enthusiasm and Strong commitment.
c. Experience:
• Having experience on Trading/ Foreign trade is preferred;
d. Others:
- Male is required;
- Good health; fluent in communication; skilled in negotiation, presentation, independent work, team coordination, time management, working under pressure; honesty, frankness, sense of responsibility;
- Employment start: As soon as possible.
Application documents (all by soft/scanned files):
1. By 12-Jul-2024 (Fri):
- Please send us candidates’ CVs (with latest photo attached) [soft/scanned file]
2. Right after you receive from SCVN the “List of candidates for 3rd round interview”:
- CV (with latest photo attached; and candidates’ contactable phone numbers therein) [soft/scanned file]
- Job Application (better to have, but not compulsory) [soft/scanned file]
- University Degree and/or higher Degree [soft/scanned file]
- TOEIC Certificate or any other equivalent English Certificates (if any) [soft/scanned file]
- Certificates of other Skills/ Qualifications (if any) that the qualified candidate judges supportive to this job application [soft/scanned file]
- Household Registration & ID Card or Citizen Card [soft/scanned file].
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 45 Tr VND
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.