- Competitive Salary
- International environment
- Working on the latest tech for the Insurtech Market Leader
At CoverGo, our mission is to empower all insurance companies to make insurance 100% digital and accessible to everyone.
- We are a leading global no-code insurance platform for health, life, and P&C
- We're the winner of the Insurtech of the Year in all of Asia and other awards globally
- We work with insurance enterprise clients such as AXA, Bupa, MSIG, Dai-ichi, Bank of China Group Insurance, and many more
- We're an international, diverse team of over 120 people with 30 nationalities and team members working remotely from all over the world
- We are fully funded and backed by reputable VC funds and strategic institutional investors
- We have a global presence in Asia, EMEA and the Americas
- We've grown our annualized revenue by over 30x since January 2021
- We're constantly working towards making CoverGo a workplace that you love coming to. We deeply believe that bringing together a diversity of thoughts, expressions, and perspectives is key to building the best culture for equally diverse communities all over the world
- Perform manual testing on new technologies
- Identify and resolve simple quality process issues with little to no supervision and guidance
- Write tests scenarios and run them during the testing process
- Identify bugs and report it according to bug template with sufficient detail so that developers can investigate further
- Report status to cross-functional teams
- Execute on defined tasks according to guidelines and contribute to solving problems with defined solutions
- Provide support with the team proactively
- Mastering your craft and leveraging it for greater impact
- At least 2 years of experience in using manual testing tools and procedures in an agile environment
- Deep understanding of QA theory
- Good level of understanding of the software development life cycle and lean/agile QA methodologies
- Enjoy working in a group and collaborating with cross-functional teams to get things done
- Good communication in English is a must
- Continuous learning of innovative approaches to testing and best-practices around it
- Share new ideas and can adapt to work when circumstances change
- International Environment
- Competitive remuneration package
- 15 Days Annual Leave
- 13th-month Pay
- Annual Performance Bonus
- Stock Options after 6 months
- Health Insurance
- Company activities and events
- Learning and development plan
By submitting your application, you confirm that you have read, understood, and accepted the content of CoverGo's Privacy Notice and you consent to the processing of your data as part of this application.
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.