Mô tả công việc
In this role, you will:
Ensure data integrity and maintain CRM data cleanliness.
Train and onboard team members to optimize their use of HubSpot tools.
Configure and manage HubSpot CRM, Marketing, and Sales tools.
Provide first- level support to about 70 users, troubleshooting issues and offering guidance.
Serve as the liaison between business teams and developers: Translate business requirements into technical specifications; Collaborate on integrating HubSpot with other systems via APIs; Test and validate custom plugins and integrations.
Design and maintain workflows, automation processes, sequences, and reports.
Stay updated: Keep abreast of the latest HubSpot features, digital marketing trends, and CRM best practices to provide innovative solutions to clients.
What will you bring:
2+ years experience in HubSpot administration (CRM configuration, workflows, reporting, and sequences).
Basic technical understanding: Familiarity with APIs, including reading documentation and understanding endpoints; Ability to test and validate technical solutions.
Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Knowledge of project management and marketing automation tools (a plus).
Experience collaborating with developers to implement technical solutions.
The only Vietnam&039;s Best IT Company awarded by Joboko for 6 consecutive years.
Why you will love working here
We are proud to have a diverse team, with 13+ different nationalities represented, and we believe that our differences make us stronger. We also offer plenty of opportunities for our employee&039;s personal growth. And we believe in giving everyone the freedom and responsibility to do their work. We don&039;t sugarcoat things- we tell you exactly what we can do, and then we do it.
Exceptional communication and problem- solving skills, with the ability to bridge non- technical users and developers.
Benefits include:
15 days annual leaves.
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Da Nang office: 23rd Floor, G8 Golden Tower, 65 Hai Phong, Thach Thang Ward, Hai Chau District.
Performance review 2 times/ year.
Community Tech activities.
Laptop is provided.
Working time: Monday- Friday (9AM- 6PM)
We rethink processes, business models and architecture, not to mention tech stacks. This approach opens doors for our people to find their own ways and solutions and bring their own
Modern office with a flexible relaxing zone.
Extra Premium Healthcare & Annual Health- check.
Ho Chi Minh office: Unit No.PF- 08 on Podium Floor, Sapphire Tower 2, 92 Nguyen Huu Canh street, Ward 22, Binh Thanh District.
13th- month salary pro- rata (based on performance).
A fun & dynamic environment and freedom to be creative.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Ha Noi office: 10th Floor, Hancorp Plaza, 72 Tran Dang Ninh Street, Dich Vong Ward, Cau Giay District.
We are a 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results and competitive advantages as well as novel processes, new business models and great user experiences. We focus on e- commerce, mobility, and transport & logistics, while always keeping an eye on emerging segments as well.
Can Tho office: No. 47, 30/4 Street, An Lac Ward, Ninh Kieu District.
Location: NFQ welcomes you to our offices in Vietnam, choose the location that suits you best and join us on a journey of innovation and excellence.
Yêu cầu công việc
API
Data Analyst
Marketing
Quyền lợi
Team Building
Phụ cấp giữ xe
Thưởng Tháng 13
Nghỉ thứ 7&chủ nhật
Hỗ trợ Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 01:55:02
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.