Việc làm DALOC CO.,LTD

Cập nhật 16/12/2024 14:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐA LỘC (Da Loc Wines)
Customer Service Manager
DALOC CO.,LTD
53 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐA LỘC (Da Loc Wines)
DALOC CO.,LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khoan Tế - Xã Đa Tốn - Huyện Gia Lâm - Hà Nội.

Bạn đang tìm kiếm một môi trường làm việc tốt nhất trong ngành kinh doanh F&B? Nơi bạn có thể làm việc chủ động, sáng tạo, phát huy mọi đam mê về kinh doanh; Nơi bạn được tiếp xúc với những khách hàng VVIP, được công ty đào tạo bài bản về rượu vang, rượu mạnh, đồ uống cao cấp và có thu nhập cạnh tranh nhất trên thị trường. Chúng tôi là công ty tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối rượu vang, rượu mạnh, cùng các loại đồ uống cao cấp đến từ các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới. Trong suốt hơn 27 năm hoạt động và phát triển, với mạng lưới nhà phân phối trải rộng khắp ba miền Bắc – Trung – Nam; Sản phẩm của chúng tôi đã có mặt ở hầu hết các nhà hàng, khách sạn, khu nghỉ dưỡng, và trên các chuyến bay cao cấp.

Những nghề phổ biến tại DALOC CO.,LTD

Bạn làm việc tại DALOC CO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DALOC CO.,LTD

DALOC CO.,LTD

Click để đánh giá