Job Purpose or Summary
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 350 brands & 20,000 accepted online and offline stores in Vietnam. UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam and provides loyalty & reward solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more.
Main Responsibilities
- Receive incoming calls/make outgoing calls to receive and coordinate the processing of booking and reservation requests of VIP customers according to the committed time.
- Proactively and flexibly coordinate with relevant departments to handle complaints/complaints of VIP customers.
- Conduct periodic care programs to survey the satisfaction of VIP customers and partners about UrBox's products and services or arising promotions.
- Participate in the development of call scenarios and operating procedures during the working process.
- Periodic or irregular reports at the request of the Head of Department or the Board of Directors in the company.
- Support other tasks as coordinated by the Head of Department
Requirements
Education: A bachelor's degree in hospitality management, tourism, or a related field is required.
Professional major:
- High Customer service standard
- Practical knowledge of implementing both inbound and outbound customer services/ call centers.
- Proficiency in Microsoft Office and customer service software.
2nd language ability: Good written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
Related experiences: Minimum of 2 years of proven experience in a customer service position, preferably with tourism, restaurant, hotel and aviation background
Essential Capabilities
- Standard pronunciation and clear communication.
- The ability to grasp psychology and handle situations flexibly and sensitively for VIP Customers.
- High sense of responsibility, withstand heavy work pressure
- Progressive spirit. Desire to work and stick with the company for a long time.
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.