2. Responsible for KPIs of Active students & NCC
3. Ensuring student's satisfaction KPIs measurable by reducing withdraw & grow KPIs of Active Students sustainably
4. Managing center operation budget & responsible to control budget effectively
5. Conduct staff performance reviews, assess needs, cost/benefit analysis and other operational strategy assessments.
6. Establish a high standard for productivity, quality, customer service as well as define user guidelines to train all center personels
7. Develop Center's systems for customer interaction and voice response and control the implementation process.
8. Manage and improve center performance through performance monitoring, problem resolution, system audits and quality assurance measures.
9. Aid human resources department in recruitment process by interviewing potential hiring
10. Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance and scheduling expenses.
11. Summarize, collect and analyze enrollment center trends and data for regular performance reports.
12. Oversee system, infrastructure maintenance and upgrade implementation. Call for repairs and trouble shooting as needed.
13. Maintain consistent professional improvement through company training, coaching staff .
14. Step in to handle escalated issue resolution and VIP customer service
15. Prepare weekly and monthly KPI reports for submission to executive management
16. Conduct feedback sessions with team members using recorded calls as learning tools1. Bachelor's Degree
2. 5+ years of managerial experience
3. Customer service experience preferred
4. Motivated self-starter
5. Excellent verbal communication skills
6. Good Time Management
7. Follow up Through & Multiple tasks management
8. Excellent at using CRM, Cen 2
9. Training & coaching Experience
10. Available to work at weekend & shift working hoursHighly Competitive monthly income
12 annual leaves per year
Compulsory Social Insurance
Training and Development Programs, Professional Soft Skills training
Individual Learning & Development Opportunities.
Employee Engagement Activities
Team Building Events
Annual party
Happy birthday present
Hệ thống I Can Read mang đến một môi trường giáo dục tiếng Anh chuyên nghiệp, Giáo trình giảng dạy được thiết kế dành riêng cho trẻ em từ 3 đến 14 tuổi, với phương pháp giảng dạy Ngữ Âm Học – Phonological Awareness Độc quyền tập trung tối đa vào việc hỗ trợ khả năng ngôn ngữ của trẻ. Với hơn 200 Trung tâm ở 14 Quốc gia, hệ thống I Can Read đã đạt được nhiều thành tích ấn tượng. Hơn 300.000 học viên hoàn thành chương trình học tại I Can Read.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review I Can Read
Đồng nghiệp và ban quản lý rất ủng hộ và thân thiện (GL)
Trả lương thấp hơn giá thị trường, không có tiến triển (GL)
Trải nghiệm phỏng vấn và định hướng tuyệt vời! (GL)