Mô tả công việc
• In conjunction with Revenue Manger, provide timely and relevant information on hotel trends, to enable the Executive Committee to make pro-active decisions to improve the profitability of the hotel.
• Assist Director of Sales & Marketing to manage Sales activities and events in line to achieve budget & sales for hotel.
• Assist Director of Sales and Marketing to participate in trade shows, conventions and promotional events, within the hotel, the industry and customer organizations.
• Develop business leads for the Hotel on a weekly basis.
• Prepare monthly action plan for main market segment.
• Fully responsible of accounts under his/her management, including contracting, updating profile and renewing contracts.
• Up-sell, cross-sell and promote Hotel facilities & services at every available opportunity in order to maximize sales revenue Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Attend hotel clients and local community business events to network and maintain high visibility.
• Update Director of Sales & Marketing on market trends and business leads.
• Assist in drawing up the marketing plan annually with DOSM.
• Records all daily sales calls.
• Conducts group briefing to other Employees within the corporate section when need
• Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, and Banqueting etc.)
• Pays visits to former, existing and potential clients in view of entering into contracts with them, especially commercial accounts.
• Defines precisely guest requirements and ensures that the guest services offered corresponds effectively to their requests.
• Negotiates with the clients.
• Ensures that all complaints have initiated follow-up action.
Team Management
• The Senior Sales Manager join to interview, select and recruit direct reports.
• Identify and develop team members with potential.
• Conduct performance review with the team.
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism.
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business.
Other Responsibilities
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management.
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures.
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management.
Quyền lợi được hưởng
- Working in luxury 5-star hotel | Làm việc trong môi trường khách sạn 5 sao
- Active and professional working environment managed by Accor | Môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp quản lý bởi Accor
- Competitive salary, attractive bonus (based on Monthly Revenue) | Lương cạnh tranh, thưởng hấp dẫn (dựa trên Doanh thu hàng tháng)
Yêu cầu công việc
• Bachelor or College Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, (or related field preferred)
• Minimum 03 year of experience in a similar capacity (prefer)
• Good English communication skill, excellent content writing skill in both English and Vietnamese
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Problem solving and organizational abilities
• Self-motivated and energetic
• Must be well-presented and professionally groomed at all times
This position is based in Ha Noi City.
Yêu cầu hồ sơ
- Profile picture: 3*4
- Curriculum Vitae
- 3 copies ID cards verified by the government
- Other Certificates
Please send CV to: T&C Office, Hotel Royal Hoi An - MGallery
Phone: 0235 3950 777
Công Ty TNHH Hercules VN là Công ty 100% vốn nước ngoài, chuyên sản xuất nắp chai phục vụ trong ngành nước giải khát.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Năm 1970 Hercules Malaysia được thành lập để cung cấp thùng dầu đã qua sử dụng đã được tân trang lại cho ngành dầu khí.
- 1976 Hercules đa dạng hóa sang sản xuất nắp kim loại.
- 1980 Dịch vụ phục hồi thùng dầu đã ngừng hoạt động và công ty tập trung 100% vào việc đóng cửa sản xuất.
- 2004 Hercules Việt Nam được thành lập và đang cung cấp sản phẩm đóng cửa cho các công ty đa quốc gia.
- 2007 Hercules đã đạt được chứng nhận ISO 9001 thành công.
- 2016 Hercules đã đạt được chứng nhận HACCP MS1480:2007 thành công.
- 2017 Hercules trở thành một trong những nhà sản xuất & nhà cung cấp đóng cửa ở cả thị trường địa phương và quốc tế.
Mission
Trở thành nhà sản xuất & nhà cung cấp thiết bị đóng cửa ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương để phục vụ nhu cầu đa dạng của khách hàng về thực phẩm & nước giải khát, nhà máy bia, rượu, dầu & gas, mỹ phẩm & các ngành công nghiệp dược phẩm. Mang lại giá trị cho khách hàng bằng cách luôn đáp ứng nhu cầu của họ bằng các giải pháp đổi mới, cung cấp các sản phẩm đáp ứng tiêu chuẩn chất lượng và an toàn thực phẩm cũng như đề cao trách nhiệm của chúng tôi với các cổ đông, các bên liên quan và môi trường.