Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Hybrid Technologies là công ty công nghệ phần mềm liên doanh Nhật - Việt, cung cấp các giải pháp toàn diện và mô hình làm việc đa dạng như: Phát triển CRM & Dịch vụ đám mây (Cloud), Phát triển web hay ứng dụng di động, Phát triển AI/Blockchain hay Tư vấn Chuyển đổi số (DX)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các gói bảo hiểm sức khỏe toàn phần dành cho nhân viên & mở rộng dành cho người thân nhân viên có thâm niên làm việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm.
- Hoạt động từ thiện.
- Các giải đấu do công ty tổ chức: Bóng đá, Bóng bàn, E-sport
- Các câu lạc bộ cùng nhiều hoạt động thú vị: company trip, team building, kick-off hàng tháng, hàng quý...
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Thành lập Evolable Asia Solutions Co., Ltd. tại tòa nhà Atago Green Hills, Tokyo, Nhật Bản (EASJ).Thành lập EAS Lab tại Việt Nam
- Năm 2017, Thành lập Head Office tại Hồ Chí Minh (Tòa nhà Đồng Nhân) . Thành lập Evolable Asia Solutions Việt Nam Co., Ltd (EASV)
- Năm 2018, Thành lập chi nhánh tại Đà Nẵng (Vĩnh Trung Plaza). Số lượng nhân viên đạt 100 người
- Năm 2019, Mua lại JAPAN TECH Co., Ltd. Đạt chứng nhận ISO/IEC 27001. Mua lại EVOLABLE ASIA Co., Ltd. Chính thức đổi tên thành Hybrid Technologies Co., Ltd.
- Năm 2020, Mua lại Dentsu Techno Camp
- Năm 2021,Trở thành Platinum Partner của ISTQB, Chính thức niêm yết trên sàn chứng khoán Nhật Bản
Mission
- Luôn tự phát triển & Đồng hành cùng thành công của khách hàng
- Trở thành một công ty công nghệ toàn cầu, một đối tác chuyên nghiệp, tin cậy thông qua việc luôn tự phát triển, song song với việc đồng hành cùng sự phát triển và thành công của khách hàng
Review HYBRID TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Quản lý cấp cao có một số khá ổn(IT)
Làm việc theo nhiều mô hình nên khá đa dạng để trải nghiệm(IT)
Rất kịp thời và hiệu quả. Sếp hay có những ý tưởng hay (IT)