Mô tả công việc
TIMEZONE: Established in 1978, the first Timezone Family Entertainment Centre (FEC) opened in Perth, Western Australia. Unlike the traditional pinball parlours and pool halls of the era, Timezone was the first family-oriented video amusement facility. This family emphasis is still a key focus of the brand today.
Timezone Vietnam has emerged as the leader in the interactive games industry. Strategically located across the island, Timezone provide accessibility and convenience to Vietnamese specifically seeking interactive fun. Its most recent recognition as one of the country's most prestigious brands is its award as a Super brand.
We are looking to maximize performance of our existing team and hire capable leaders who possess an analytical and entrepreneurial spirit while being action-oriented and solution-driven.
RESPONSIBILITIES
• Greet and provide excellent service to all customers.
• Supervise staff in accordance with company policy.
• Complete and cost weekly staff rosters.
• Manage stock levels and merchandising in accordance with company policy.
• Manage the safety of customers and employees.
• Manage that company property is protected from destruction or damage by staff or customers.
• Manage that all equipment is safe for staff and customers.
• Liaise with local businesses, community, and sporting groups.
• Actively promote the center within the local area.
• Enforce the correct banking procedure of all monies by all center staff.
• Accurately complete all paperwork in a neat and timely manner.
• Lead the center team by example, in a hands-on manner
• Coach staff in all aspects of company systems and operations including customer service standards and product /center presentation.
• Manage efficient use of budgeted hours for CS staff and Managers.
• Manage that the correct caliber of staff is recruited.
• Manage that merchandise displays are at an optimum presentation.
• Manage that Timezone promotions are clearly communicated to staff and customers.
• Manage all machines/tools are clean, safe, functional and full.
• Log any incidents or daily business in the diary.
Yêu cầu công việc
• Fluency in English
• Ability to lead and manage a work team
• Able to interact effectively with team members and customers
• Initiative and people management skills
• Excellent interpersonal and communication skills
• Business minded and results-oriented
• Able to work in intensive working environment
• Able to balance priorities, resilient
• Strong interest in entertainment service and consumer retailing
• Dynamic and driven
• Ability to work under pressure.
• Ability to meet deadlines.
• Sound computer skills and knowledge to operate office programs.
• Required to work flexible hours.
Quyền lợi được hưởng
13th-month salary and performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Private healthcare insurance, yearly checkups
Nghỉ phép có lương
12 annual leaves + 3 sick leaves
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới